I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Överaska Flickvän??

Övrigt - Blandat

   

2006-07-07 22:35

Överaska Flickvän??



Ok jag och min flickvän har precis bråkat big time men vi har pratat ut det mesta av bråken nu och är sams. Men jag har fått skuld kännslor för hur taskig jag varit mot henne. Vad kan man köpa till sin flickvän helt spontant bara utan att hon fyller år eller liknande. Vill köpa nått jag kan överaska henne med och få henne att lee nästa gång vi träffas (vi träffas inte ofta). Så vad kan man köpa? Har redan köpt nalle och armband till henne för ett tag sen så det har hon och hon fick nyligen ett halsband när hon fyllde år så tipsa inte om det men vad tycker ni jag borde köpa till henne?..

Tänkte att jag skulle rita en liten teckning och skriva ett förlåt brev som jag ger till henne som hon kan läsa sen när hon kommer hem skulle det va nån bra ide tror ni??. Och så ska det va rosor också såklart men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne som present?. Help me whoa people i need your help vi ska träffas nästa vecka..



Ps: Har redan planerat resten av dagen så tipsa inte om nått vi kan göra bara nått fint man kan köpa.. Tacksam för svar // Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.