I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vafan ska jag göra asså

Övrigt - Blandat

   

2006-07-06 11:09

vafan ska jag göra asså

Kvällen var planerad . Skulle sitta i zinken med några polare och dricka lite . Softa , du vet . Sommar kvällar .
Men den "perfekta kvällen" blev fan inte ens i närheten av perfekt . Jag bli dyngrak, bråkar med min pojkvän,lämnar kompisarna och vinglar hem . Sen så har jag en liten minneslucka utav att polarna kom hem till mig . nog med det .
Sen vaknar jag och kollar i lägenheten . oh fucking no typ !

Alla jävla hyllor hänger från väggarna , mitt bord var i två delar samt lite annat porslin som min moster avgudar, det stinker piss och spya i badrummet . på alla handdukar , på mattorna, jag upptäcker att jag på något sätt gjort av med 1000 spenn under kvällen och min moster kommer hem imorn . Vad i fucking jävla hellvete ska ajg göra .

Hyllorna saknar skruvar så jag kan inte skruva upp dom , alla tvätt tider är upptagna , bordet kan knappt stå, porslinet går garanterat inte att limma och pengarna går inte bara att skita fram . Jag är så körd när min moster kommer hem . Någon som har några bra förslag på vad jag ska säga lr göra ?

Går absolut inte säga att jag hade några polare här och speciellt inte att dom drack eftersom att min moster vart nykter alkolist i tio år nu ..... lr ska man bara skita i allt rak av och bara hoppa från ballkongen ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.