I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Träffa sina föräldrar

Övrigt - Blandat

   

2006-06-30 01:47

Träffa sina föräldrar

Nu ligger det till såhär. Jag har en far, en far som jag aldrig träffat. Jag vet inget om honom, mer än i vilken stad han bor samt vilket land han kommer från. Det är allt jag vet om honom, aldrig sett en bild eller något. Nu så här efter 17 år utan far känns det som om att jag skulle vilja träffa honom. Jag minns att han sökte upp min morsa för kanske 8-9 år sedan och ville då träffa mig. Av någon anledning ville inte jag träffa honom då, vet inte riktigt varför. Efter det har han inte kontaktat min morsa vad jag vet. Jag har faktiskt inte tänkt så mycket på det här med att jag skulle vilja träffa honom. Men efter en sak som hände förra helgen så känns det som om att jag vill göra det nu. Men samtidigt känns det som om jag inte vill. Men egentligen har jag inget att förlora på det.

Nu undrar jag om någon här har varit i samma situation, men sedan gjort något åt saken. Isf hur gick det? Har ni bra kontakt nu osv osv? Hur gammal var ni när detta hände? Ja, berätta lite allmänt om det bara, om ni har lust.

peyz!