I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

gamla skolbetyg.

Övrigt - Blandat

2006-06-28 20:26

gamla skolbetyg.

Ar det nagon som vet hur man skulle kunna fa tag pa sina gamla skolbetyg.. gar man genom skolverket eller sin gamla skola?

tack hemskt mycket tack.

Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss

2006-06-28 20:30
gå till din gamla skola, det ska finnas arkiverat.. så som gamla nationella prov osv=) good luck lady

2006-06-28 20:32
men jag bor i spanien...det ar svart att valsa in...
Hej FRA!
Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse!
puss

2006-06-28 20:32
tankte ringa o sant...
men eftersom det ar dyrt att ringa sa ville jag veta vilken av stallena jag skulle hora av mig till
Hej FRA!
puss

2006-06-28 20:35
oki..thanks...ska skicka ivag ett litet mail.

Hej FRA!
puss

2006-06-28 20:42
Min-egen: Det du måste göra är att skicka ett brev där du ger dem tillåtelse att posta dom till dig, alltså genom din namnteckning.
Har själv gjort detta och ah fick inte ut på nått annat sätt..
Men kanske bara hade en gnällig skola
I stay bent like skoliosis.. Dead Bent