I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Relationsproblem någon?

Övrigt - Blandat

2006-06-27 16:54

Relationsproblem någon?

Jag vill höra vad ditt eller din partners problem är i ert eller föregående förhållanden. Om du är singel ovilligt, har det att göra med något av dina "relationsproblem"??

Jag har en teori om att tjejer oftast är mkt "klängigare" och mer needy än killar och jag tror också att svartsjukan hos tjejer och killar är smått olika...t.ex. ;

en kille blir lack om en annan kille tafsar på hans tjej och hon inte uppenbart sägernej

en tjej blir lack om en tjej snackar med hennes kille och han uppenbarligen snackar tillbaka (såklart på ett sätt som kan uppfattas flirtigt)

sen finns det alltid avvikelser, men jag vill se om det generellt stämmer!

Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2006-06-27 16:57
Jag har just kommit ur min "I-need-a-man-to-be-complete"- fas efter typ två år. Så jävla skönt >_<

2006-06-27 16:59
jag håller på o ta mig ur "i need a man to be complete" fasen.det går sådär, men framåt.

2006-06-27 17:01
jag har ingen tjej jag blir svartsjuk på alla somhar en partner :(
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>

2006-06-27 17:04
generellt sett är d kanske svårt o säga.
men dom jag känner är d oftast killen som har varit mer på och "underlägsen", puschat osv.
Jag själv har bara haft skitförhållande, det är nog som dom säger man måste älska sig sj innan man kan älska ngn annan.

2006-06-27 18:53
man måste älska sig sj innan man kan älska ngn annan.

stimmt. jävligt klyschigt, men ruggigt sant. människor som inte gör det har en tendens att sakna självförtroende och initiativ, och vem vill hänga med någon utifrån nån slags "vi är ihop för att jag är schysst mot dig"-vibb?

problem jag haft är att min mentala kapacitet har haft för vana att stagnera.
It's only gay if balls are touching

2006-07-04 18:09
här kommer jag helt sen, men jag känner verkligen igen mig penguin och azziz..... vad ska man säga, det är det som e det tuffaste men en när man e ute ur det så e det ashärligt :D
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2006-07-04 18:31
jag blir sur när min tjej ligger med andra tjejer!
IFK Göteborg
Juventus
- You ask yourself.. if it was all worth it.... -

2006-07-04 18:33
min pojkvän älskar jag över allt annat hr på jorden men ..
han anklagar mig för saker gämt.
litar inte på mig .
kan inte hålla det han lovar
dissar mig för hans polare
bli arg för allting
gillar inte mina klänningar
är aldrig hemma ..
de våra problem ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.