I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Grannens barn ger mig kalla kårar

Övrigt - Blandat

   

2006-06-26 12:33

Grannens barn ger mig kalla kårar

I min trappuppgång bor det en unge som ger mig kalla kårar. Han är 4-5 år gammal, möjligtvis av kurdisk härkomst och jävligt läskig. För det första verkar han ständigt stå på pass bakom sin dörr (som ligger i entréplan) och öppnar alltid dörren litegrann för att kika på mig genom springan när jag kommer hem eller ska gå iväg. Står han inte bakom dörren så finns han någonstans i närheten av entrén och då har han den vidriga ovanan att följa efter mig till hissen där han tar tag i dörren, håller den öppen och bara stirrar på mig. Ofta får jag rycka dörrhandtaget ur händerna på honom för att hissen ska kunna åka. Ibland följer han med i hissen och förföljer mig ända till min lägenhetsdörr, hade jag inte motat bort honom skulle han säkert klämma sig in och förpesta min bostad med sin stirrande blick. För några dagar sedan försökte han ta sig in i tvättstugan när jag skulle dit, han förföljde mig hela vägen dit och var på vippen att lyckas ta sig in, men jag buffade bort honom med mina tvättsäckar. Sen stod han utanför glasdörren och tittade på mig i säkert 10 minuter medan jag ordnade med tvätten.
Han kan dyka upp på de mest läskiga ställen, för någon månad upptäckte jag honom i källaren när jag lagade min cykel, han stod i ett mörkt hörn och stirrade. Han kan säkert ha smygit in samtidigt som mig och sedan stått där i typ en timme och sodomerat mig med blicken.

Jag har försökt prata med killen, sagt till honom att han ska släppa hissdörren för att jag vill åka. Men han svarar inte, han verkar inte fatta att man kommunicerar med honom. Han bara stirrar med svarta ögon som utstrålar nån sorts ondska. Det är sjukt läskigt och jag ryser av obehag när jag tänker på honom. Han är ett mänskligt spöke. Vet fan inte hur jag ska få honom ur vägen, har god lust att ge honom en lavett men vill ju samtidigt inte få stryk av hans kurdpappa och dessutom hamna i kurran.
Det är helt klart att ungjäveln är psykopat, att han blir seriemördare om några år tar jag för givet. Men även om jag vet att han kommer få ligga i bältessäng på Ulleråker om tio år så hjälper det inte mig nu i dagsläget. Hur fan ska jag göra? Hjälp en rädd stackare nu för fasen...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.