I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bzzzzzzzzzzzzzzzzz

Övrigt - Blandat

   

2006-06-26 12:27

Bzzzzzzzzzzzzzzzzz

Hur härligt är det inte att vakna utav detta gudomliga ljud? det finns inget mysigare än att höra skiten sen kolla upp och se en 5 centimeter stor jävla geting! speciellt om man är tvungen att sova lite mer naked än vanligt pga att det är sommar, så saken är den att jag sitter i klistret nu han bara roffa åt mig min filt jag sover med och springa

Lägesrapport

Jag har en stor satans geting i rummet och kan inte komma åt mina kläder för jag har årets geting fobi och kan ge mig fan på att den kommer sticka mig i huvudet om jag öppnar dörren och börjar vifta. så hjälp mig annars kommer jag att få bo i vardagsrummet medans den där jävla geting tar över mitt rum och bosätter sig nånstans där den inte ska =(

Geting dödar metoder

hittils har jag tänkt elda skiten med hjälp av en tändare och en axe burk och alternativ suga upp skiten med en dammsugare. så frågan är seriöst hur fan ska jag ta dö på fanskapet utan att den tar med sig en tugga av mig i graven?

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot