I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Slynor som spelar sina fula uppmärksamhetsspel

Övrigt - Blandat

   

2006-06-25 16:57

Slynor som spelar sina fula uppmärksamhetsspel

Ohh, vad jag hatar tjejer som är efter en fast man egentligen inte är så intresserad. I takt med att alkoholen rinner ned och omdömet blurras ut så ger man efter för frestelserna. Men då helt plötsligt är man inte intressant längre. FY FAN för er brudar som håller på såhär säger jag bara. Typ måste ha uppmärksamhet för ni lider av kasst självförtroende, gör allt för att fånga killars uppmärksamhet, sen när ni lyckats så är det dags för nästa kille? Typ som om allt bara är ett spel. Nu vet jag inte om killar gör samma sak, hänger efter en tjej hela kvällen för att till sist bara skita i det när tjejen är på G. Har aldrig hört talas om det. Och det är ju inte fråga om playningar heller eftersom tjejen bara vinner lite uppmärksamhet men förutom det inget mer, och killen förlorar bara ett par timmar i onödan. Aja, finner hela grejen fett störande. Att ragga så hårt man kan på en person och sen bara vara helt ointresserad när man äntligen lyckats vinna personens intresse?

Kommentarer?