Namnförslag
Blir farsa i November men försöker lista ut lite bra namn man kan döpa ungen till. Jag och bruden har helt olika smak :p Hon vill snarare döpa ungen till Ted än till Rambo eller något annat min unge kommer bli. Mina killnamn är: Bono , Rocky och Rambo än så länge men verkar inte som om något av dem duger :p
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
haha rambo skulle jag rösta på det är ju hur skönt som hälst annars är niilo rätt fint med.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Kent-Gunnar?
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
är det bara killnamn som gäller?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Blizzak Petter-Niklas är ju också fint
Misery_chick Nej, tjej namn också. Men jag tror det blir en kille ja :p
Moderator
2006-06-23 11:50
Satskapet.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2006-06-23 11:50
Eller Tengel. Det är tufft. Betyder hövding.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Döp han till John då. Är väl närmaste Rambo du kommer om du flickvän får sitt sagt..
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Måste bara varna dig, döper du ungen till Ted så kommer han att bli homo, 100%. Tycker både du och den blivande mamman ska se över den saken och fundera över hur ni ser på det, om ni tycker det är ok och så vidare. Tycker ni det, så varsegod, döp ungen till Ted.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!
*din flickvän
Veijo Mio Isak Kino :) Saga eller Fideli om de blir en flicka ;D
Eller Sage eller Fidel om det blir en pojke.
Dödsdömd F0 Isak funkar inte om han får ett syskon som reser utomlands "Isak my brother"
Saga var fint :)
mellanöl fan, de tänkte jag inte på :'o Men annars är Hilmer ganska fint :)
Mellanöl : Hahaha, wörd
Orm är lite coolt annars :) Jerry är sött :) Och Jimmy Fast Liam är finast ^^ Jag vill ha en unge ;o
Får den kolik kan du få låna den i några månader :p
Haha.. Nej, då står jag gärna över ;D
August !
New job. New Life. Good life
eller Dogge
New job. New Life. Good life
döp den till adolf
Rädda en ko, ät en vegetarian!
dom honom till rusta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tjej = trixie Kille = Leo
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
Bono Döp han till Homer
och vem fan är du?
BART :D
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
eller Millhouse
och vem fan är du?
Spike, Alucard, Dante. Eller nått rätt gammeldags namn som inte är så vanligt nu, som Jöns.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Leffe är ju fint :D
http://myspace.com/etownbeats
Lia om det blir en tjej och Hugo om det blir en pojke ninja är också fint eller ina:) leonard med och mirjam! finns massa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
eller ja... tupac såklart
LaddLasse Laddishlasse!
min unge ska heta Moses ... men du får sno de om du vill!
JMD, Jag Måste Dansa!
Kristoffer? :O
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
en tjejpolares brorsson heter rocko/rocco. jag skulle nog döpt mitt barn till anti (iallafall i andranamn, för att följa traditionen i familjen med finska andranamn) och ja, anti är ett rätt fint namn.
romeo ska jag lätt döpa min kid till när de väl e dax för en kid
Gabriel Douglas Jolina Jennica
hoes over broes ..
grattis i förskott till att bli farsa! Se till att bestämma namn innan han föds. När jag och mitt ex snackade om vad våran son skulle heta så kom vi inte överens för ens han var född, eller rättare sagt då var vi inte överens då heller för hon åkte in på akutförlossning och hon ringde mig när han var född och sa: -jag sitter här med våran son, Elliott... -gör du? fett. men jag trode vi skulle komma överens om namnet först? - ja jo men du vet han ser ut som en Elliott! - jaha ja ok, det blir väl schyst! fast han passar i att heta Elliott. för din del, jag vet inte. här är mina tips som aldrig kom fram: Sonny (alla fräna maffiasnubbar heter det) Lazer (han kommer få guzzar redan på lekis) Optimus Prime (det var Dane Cooks idé) He-Man (han har faktiskt samma frilla som He-Man nu) Skeletor (den låter bra, tungt!) sen har jag en del till men dom är inget seriösa..
-SAFT- P0 palla döpa sitt barn till Trixie, låter ju fan som en pokemon..
Big brother is watching you.
XIMER P22 sen har jag en del till men dom är inget seriösa.. Och de var de som du sa?=) Gunnar
<3
Tänk sen när ungen frågar hur han fick sitt namn, varför han fick just det han fick. Då måste du ju säga "Jag gjorde en tråd på whoa och frågade efter lite namn". Stackars unge.
ta inte white trash namn som melissa, kevin, isabell(e), jennifer osv osv. inte heller fula kändisnamn som kända svesnakar döper sina kids till som liam, neo, noel bla bla kör på något stilrent och någorlunda annorlunda så banret slipper heta sara eller anna. inget fel me de namnen men lite speciell vill man väl känns sig
I´m with stupid--->
och inte felicia, snälla! hur tjackhora stylé som helst. och så fanns det en white trash tjej på min skola som sedan blev just tjackhora som hette så och hon döpte sin unge till kevin
I´m with stupid--->
Maskingunnar, utan tvekan.
Gino tycke ja :)