I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

intagen Kv och Domen, vilken välja (konstskolor)

Övrigt - Blandat

   

2006-06-21 13:54

intagen Kv och Domen, vilken välja (konstskolor)

hej gott folk.. tänkte fråga om råd överallt jag kan för att göra ett så övervägt val som möjligt.. är alltså intagen på både KV konstskola och Nya Domen konstskola här i Göteborg och nu gäller det att välja rätt..

mitt intryck är att KV är mer strikt och klassiskt, vilket jag tror passar mig bäst då jag känner att jag mer är där för att lära mig ett hantverk än att leka (experimentera galet kan jag ju göra hemma), och att domen är lite mer åt flum hållet.. mitt intryck är också att KV har ett lite bättre rykte och så bland högre skolor när man ska vidare till högskola sen..

så alla ni som gått på någon av skolorna, har föräldrar eller vänner som gått där, har släkt som alls vet något om det och ni som bara har hört något om dem kan väl ge sina bilder av det hela..

skulle även vara kul att höra om det är fler här som kommit in, vart o.s.v..

tack på förhand, fan vad glad jag är!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.