I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

vafaaaaaaaaaan!!

Övrigt - Blandat

   

2006-06-20 01:34

vafaaaaaaaaaan!!

jag är så lack!!! förstår mig inte på brudar.. från och med ca 2 månader sen så dog hon för mig, och skulle få mig till varje pris. Jag har hållit mig lite på vakt eftersom jag är rädd för att bli fintad av en brud igen, och det har fått mig att verka lite "cool" och stroppig .. funkar väl fast det är omedvetet, hon blir bara mer och mer på mig för varje dag som går. Men när jag börjar märka att jag verkligen gillar att umgås med henne så händer det att jag börjar ringa henne oftare, och nu känns det som att hon helt plötsligt förvandlats till ett kylskåp ,hur kall som helst ..

Hur länge kommer det att funka såhär mellan killar & tjejer? jag trodde att man efter en viss ålder och mognad kom över sånt? .. nu känns det som att jag hakat upp mig på detta, och kan inte få henne ur hjärnan.. fuck this!! ena dagen är man värsta casanovan för att nästa dag bli ett offer!
Behövde verkligen skriva av mig .. aaah

och vem fan är du?