I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp behöver råd!..

Övrigt - Blandat

   

2006-06-18 23:53

Hjälp behöver råd!..


ok för det första kan hela situationen verka skrattretande och fånig men tro mig det är det inte för personerna som är inblandade.


Jag och min flickvän bestämmde oss för att ha lite roligt med våra webcam. Vi hinner ha kul i ungefär 20 minuter när helt plötsligt från ingenstans kommer hennes morsa som vi trodde att sov. Hon satt helt utan några kläder vid tillfället. Hon stängde msn runtan direkt men torska hon hann bara säga mamma kom. Och jag hann fråga vad som hände då sa hon bara data förbud och sen loggade hon ut. Jag har bombat hennes mobil med medelanden och försökt ringa nu i 40min men inte fått nått svar. Allt har blivit förstört hon skulle sova hos mig nästa vecka och jag skulle följa med hennes familj till stugan. Så jag undrar vafaan gör man i en sån här situation? Endast seriösa svar tack // Jeffi

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.