I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

true story, true story!

Övrigt - Blandat

   

2006-06-18 18:32

true story, true story!

Var i en lägenhet på smålands nation inatt. Där satt jag nära fönstret, som var öppet. Bredvid det fönstret var det en ballkong som tillhörde en korridor som hade korrefest... ivf stod två tjejer där och rökte och jag snappade uppe följande historia från den ena:

fan asså jag måste bara berätta vad som hände en kompis förra veckan... kan inte säga namnet men ivf var han ute och drack öl på ariman och började då ragga på en tjej i baren. de snackade hela kvällen och tillslut gick de hem till henne där ja... de gjorde vad man brukar göra. på natten vaknade han, min kompis då, och kände att han behövde fisa. han tittade på tjejen och hon sov som en stock så han tänkte att det var riskfritt och släppte loss... men det kom mer än bara en fis! han fick panik men lyckades tillslut få ut lakandet med kladdet utan att väcka tjejen. När han satte ner foten på marken för att resa sig från sängen och gå iväg med lakandet så hör han ett pip och massa knak. han tittade ner och såg att han trampat på tjejens chiwawa. den var stendöd! och vad tror du han gör? han lägger hunden i lakandet tillsammans med bajset och slänger ut lakandet från fönstret ner på trottoaren för att sedan smyga ut ur lägenheten...


______________________________________ hehe tänkte så jävla mkt på trainspotting när jag hörde det!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.