I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stalking för nybörjaren

Övrigt - Blandat

   

2006-06-17 20:21

Stalking för nybörjaren

Som ung och missanpassad har jag ofta fått smaka på det motsatta könets ogillande av mig. Under denna tid har jag mästrat mina färdigheter inom stalking, och bestämmt mig för att skriva en nybörjarguide till stalkingens underbara värld. Om du följer mina råd kan du sedan själv enkelt manipulera henne på olika sätt och få henne att göra exakt som du vill. Hur du ska du ska manipulera henne får du komma på själv, eller vänta tills del 2 av denna guide.

1. Häng efter henne som ett tuggummi under skon, du ska vara där hela tiden men du ska inte synas. Var beredd på att ta ledigt från jobbet eller skolan minst ett par månader.

2. Kikare och kamera med teleobjektiv. Du kan spana på henne långt ifrån. Detta är bra på ställen där det kan vara svårt att smälta in bland folk och att förbli oupptäckt.

3. Anteckningsblock och penna, glöm inte dom. Anteckna allt du ser, vilken dag och vilken tid. Sen när du har tillräckligt mycket information så kan du göra upp ett tabell eller ett schema så du vet var hon kommer vara och ungefär när.

4. När du vet hennes dagliga schema kan du stjäla hennes nycklar, tex när hon är på gymmet, och göra kopior. Nu kan du börja med att stalka henne innanför hemmets trygga väggar. Placera microfoner och dolda kameror i hennes hem. När du snor dosan till hennes internetbank så kan du passa på att installera en trojan på datorn, och sno hennes lösenord till internetbanken, mail och communities.

5. Gör ditt yttesta för att få veta mer om henne tills du känner att du har total kännedom om allt ditt ovetande offer gör på dagarna, alla hennes person- och bankuppgifter, ett beteendeschema, en personanalys och ballongkarta på hennes umgängeskrets. Nu kan du börja med det roliga!

Om ni har några frågor om det jag skrivit hittils så är det bara att fråga i tråden, eller om det är något lite ljusskyggare kan ni ta det via PM. Del 2 kommer vara lite längre än del 1 så det kommer ta ett tag innan jag skriver den.

"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"