Va ska jag göra?
Igårkväll . Vi hade laddat upp med allt man kan tänka sig för en perfekt avslutning. Det började hur bra som helst allt var helt perfekt. Min "flickvän" skulle droppa in om bara lite när jag och en polare bestämde oss för att möta henne och hennes kompis på vägen. Då vi kommit en bit träffar vi några tjejer från samma skola som vi i princip aldrig har snackat med innan. Vi sätter oss ner och chillar med dom när vi ser dom andra två komma gående längre bort. Vi snackar lite med dom och föreslår att dom ska sätta sig ner och chillla med oss. Så blir de inte och på nått jävla vis så stannar jag ( dumpar min "flickvän" ) och fortsätter att snacka med dom andra tjejerna. Efter en stund sticker min kompis vidare med en av tjejerna och jag är kvar med 3 andra. Efter typ en timme bestämmer vi oss för att dra tillbaka till mina andra polare med en av de "nya" tjejerna. På väg dit gör jag mitt livs misstag. jag hånglar med henne. Vi kommer tillbaka till mina polare, vilka har druckit endel under tiden och dom flippar ur totalt mot mig och säger åt mig att dra åt helvete ( även min "flickvän" ). Så jag och den "nya" tjejen går vidare och vi stöter på polisen. De påstår att hennes kompisar har anmält henne försvunnen och de var oroliga för att jag skulle våldta henne. Hon får sedan åka med polisen och kvar blir jag utan vare sig kompisar eller flickvän. Jag har snackat med min "tjej" idag och hon vill inte se mig. Min polare tycker det är skit kul att jag gick och sabbade mitt livs kärlek över en kväll. Jag är en jävla IDIOT just nu har jag bara självmordstankar... VAD SKA JAG GÖRA?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|