I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-06-16 20:46

huh ?

Nu är det såhär . För ett tag sen bodde jag i Hallstavik på ett fosterhem och för ca två veckor sen flyttade jag till tyresöbredvik till ett annat . Sov lovade mig att det skulle fixa ett boende till mig i stan så jag skulle ha nära till skolan osv . Och så placerar dom mig mitt ute i ingenstans som dessutom tar rätt långt tid att komma till stan ifrån . Så jag gjorde uppror på mitt senaste möte och sa att jag vill bo närmare . Så får jag höra "att dom int längre har något mer att erbjuda" ? heh ? va ?
Kunde inte förstå mina öron vad menar dom ? Dom är för tusan mina soc (har ett lvu) så det är mest dom som bestämmer över mig .

Och igår på ett möte sa de att om jag på något sätt kunde fixa boende på eget sätt skulle dom ¨stå för konstnader ? Men jag menar . Ska jag fixa det ? Jag är sexton år ? Hur fixar man ett sånt ?

Så min fråga är hur man ixar antingen ett ungdomsboende eller ett ungdomskontrakt . Och vad är ett ungdomskontrakt exakt ?
behöver lite information , någon som vet något om detta och vart man kan fixa det ?

mvh Monica

PS. snälla alla onödiga/oseriösa inlägg kan väl stanna utanför min tråd ?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.