I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ailen fiskar !

Övrigt - Blandat

   

2006-06-16 10:21

ailen fiskar !

Obs! Denna tråden kan finnas stötande för vissa p.g.a att det är ganska läbbiga djur, så om du vet om att du har lätt för att känna dig otillfreds vid sådana saker, var snäll och bortse från länkarna.

Jag surfade runder lite på internet en dag och upptäckte en ganska skrämmande sak. Det är antagligen något jag redan visste, men har inte riktigt förstått hur skrämmande varelser det verkligen finns i de djupa delarna av havet. Den första bilden jag såg var denna :

tp:
och
http://img154.imageshack.us/my.php?image =jjjjj6er4jv.jpg


de djupa delarna av havet, lever skrämmande varelser. Och många har man inte upptäckt än. Tror att man bara har utforskat ca 5 % av havet (inte säker, men någon löjligt låg siffra)

Läste även om ett rykte att de hittat en blåval med stora rivsår på kroppen. Dessa var relativt nya, och kan inte ha orsakats när den var liten. Forskarna sa även att det inte hade kunnat vara någon människa eller känt djur som orsakat skadorna.
Så vem vet vad det kan finnas för odjur där nere.

Om ni har någon länk med ett konstigt/skrämmande vatten djur från djupen kan ni väl skicka dem?Men vad tycker ni om ovanstående?
Själv så börjar jag nästan bli livrädd för havet, även om jag vet att djuren inte finns där vi människor hade klarat av att ta oss