Gaah, vad heter kompositören? Känt orgelstycke!!
Fan jag kommer inte på det!!! Det är en vanlig låt i tvprogram och sånt som brukar vara med när de är på kyrkogårdar och dylikt. Jag tror att den heter typ "Fuga i E moll" Eller nåt, men det är helt omöjligt att hitta. Introt går iaf: ede dcb GissG Om ni har nåt instrument liggandes så testa att spela, så fattar ni vilken låt jag menar. för er andra, den låter liksom: Dennune dumdumdum dö dum Och en gång till, fast en oktav lägre: Dennune dumdumdum dö dum Som sagt, jag lovar att ni har hört den. Jaja, jag vet att det är långsökt, men nån borde veta vilken jag menar? Är ofta med i början av tv program, när det blixtrar och åskar, och så zoomar de in på nåt gammalt slott typ. Tror den är med då och då i simpson halloweenavsnitten.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
oj, fel forum. Men låt den ligga kvar här ett tag, snälla!
hmm jag spelade ackorden både på orgel och gitarr men det blev bara käck winnerbäck pop av allt.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
när jag försökte nynna det där fick jag det till rederietintrot =/
adiago?
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
Inte ackord, bara toner. Först spelas ede i en triol Sedan nergången i inte-trioler.
ah då fattar jag. fick ändå inte till nån halloweenorgel :/
jag tror jag vet vilket stycke det är, dessvärre vet jag inte vem kompositören är, det skulle inte kunna vara bach?
bach är det nog inte. Fan, nu spelar jag in skiten på en käck liten Waw fil som ni snart kan tanka från min Silentwhisper!
Producent
2006-06-14 18:57
jag fattar hur det ska låta. Typ som mobb deep´s "Scary Movie". Men jag vet inte vem som har komponerat det stycket. Skulle kunna vara Bach men har ingen aning.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
jo nu fattar jag vilken du menar efter lite spelande. fast jag ahr ingen aning om vad den heter så jag vet inte varför jag besvärar dig i denna tråden.
jag tror inte att det är bach. Pappa vet nog. Men han är på övervåningen, och jag är gooode lat.
kan det inte vara Ödessymfonin av Beethoven då?
tanka adiago o kolla ifall de e den. ja tror minsann att de e den
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
jag hittar inget med adiago. Eller, jag hittar inga Midis me adiago, fär jag saknar riktigt internet just nu :/
den fick inte plats på min upl.
Ok, jag hade fel. Den heter Bach - fugata i Em
Nån som vet vars jag kan hitta Midis?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
(Toccata and Fugue in D minor)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag sitter på den sidan just nu, men jag hittar inte låten!! jag vet inte vad den heter, bara att det är en fuga, mend et finns typ 150 olika fugas på sidan :/
Jag tycker det låter som Für Elise när jag spelar upp det i mitt huvud. Men, jag har säkert fel.
Fast i och för sig läste jag bara beskrivningen och inte det andra och jag kan inga achord, så jag har fel.
där är den!!! jag hittade den! Men den låter Ubergay, då den verkar vara framför på typ chimes, eller möjligtvis bara en ful orgel.
fantalight Jag tror jag nämnde vilken du sökte, men
här har du en
direktlänk ..
Din länk var bättre :P tack som fan! JAg vet inte varför jag letar den här låten riktigt. Jag kan spela introt, men jag kommer inte ihpg fortsättningen ,och det stör mig. Men det slog mig nyss att jag inte kan spela piano.
Nej, nu ska jag sätta mig vid pianot och lära mig skiten.