I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

stalkar min tjej kompis..

Övrigt - Blandat

   

2006-06-14 02:48

stalkar min tjej kompis..


Okej förlåt det blev en tråd, men nu är jag tvungen tycker det blivit rätt allvarligt nu, så behöver lite stöd!

Det är en stalker som förföljer mitt ex (tjej buddy) vi är rätt tajta osv så jag vill ju inte att något illa ska hända henne.

I måndags så var vi på stranden och steke oss och blev bruna, vi va där typ hela dagen, sen drog vi hem till mig och käka.
Inget mer med det, men idag fick jag reda på en massa saker hon inte våga berätta till mig igår p.g.a av mitt temperament.

Någon jävel hade suttit och stirrat på henne i 3 timmar, hon våga inte säga något eftersom jag hade blivit arg och säkert hade det blivit tjaffs, men snubben är sjuk.
Han har fixat hennes hem nr som är ett privat nr, han ringer henne hem, han ringer på mobilen, han skickar sms.. jag sa åt henne att ge fan i han för att hon kommer få problem.

Och hon börjar bli rätt rädd nu, ja får ju följa henne hem osv så inget ska hända. hon har blockat han i msn och skrivit att han sak låta henne vara. Men han skaffar nya msn passport och addar hela tiden med olika msn adresser.

Vad ska jag göra?

Polisen? (utredning tar ju flera månader)
Slå skiten ur han? (vill ju inte hamna i finkan o äta ärtsoppa)
Ringa hennes bror och dra till snubben och ta ett snack med han?

ps: snubben bor 10 mil ifrån oss också, så tänk dig att åka 10 mil för att stirra, fyfan va lack jag är!
ds.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.