kattnamn till två söta kattungar?
Jag har en svart liten kattunge på 3 veckor som jag ska döpa. den har vita tår och är lite vit på magen och jättesöt!!! Sen har min kompis en vit kattunge med svarta öron och svart svans. Dom är syskon. Namnhjälp?
"So it's whatever? Rock. Rock!?"
Beebop och Rocksteady. lr rocky o rambo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Satsima (japanska som betyder frihet ) och Hoshi (betyder stjärna) min katt heter satsima alla fall :)
^sömn i tanken eller tanken i sömn<br> drömmens verklighet eller verklighetens dröm^<br>
svart kille vit tjej tror vi Jag har en vovve som heter rambo så attans på de =p
Kacke & Pisse
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Kisse och Misse, eller: Miss och Kiss
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha kacke o pisse de va lustiga namn ! tiitZz - det var jättefina namn men vi skulle aldrig komma ihåg dem dom var lite krånliga haha
svart katt vit katt efter emir kusturicas film med samma titel =) nej men jag tror inte mina föslag skulle varit så uppskattade här... min röst går på djur djur2
Femme fatale
tandkräm Härligt då! då tar du alltså mina förslag? Ait? sooft... :)
hehe- då skulle jag nog döpt dom till Hugo och Tilda, oxå fint
^sömn i tanken eller tanken i sömn<br> drömmens verklighet eller verklighetens dröm^<br>
ja nej. här istället.. "Kacker" och "lackor" eller nej, varför inte: Sune och Håkan? eller Swizz och Len Kelda och Svalle Hasse och Lasse Nisse och Tasse Brasse och Findus Måns och Stratovarius Klas och Jan Jens och Clarisse Keso och Jennie Beppo och Stumfar Adis och Louise Lisa och Fräkner Tuss och Spis några namn var fan fräcka alltså
riiie - haha mjo jag ska tänka på saken ;) isåf kanske du kan komma hit o döpa dom?
tizi och koto :)
Muffin och Misär. (min lilla honkatt heter Misär)
tizi? haha min rumpa?
Femme fatale
Nu har vi kommit på vad dom ska heta :D Min svarta kille ska heta Ghetto Och Filles vita tjej ska heta Misär Gud va gulliga dom kommer bli i sina nya namn =)
Misär är ett förbaskat bra kattnamn på min ära. ^_^
ja, tizi :) LÄÄK HUUUUUSH!
tandkräm ofc, jag kan hålla dopcermoni och allt. fixa lite "heligt vatten" bara så är saken biff!
TERMINATOR och RAMBO eller ROCKY
tja e de du som e sad? du fett skÖöÖön på graffa! kan ja få köpa en skiss av dej??.. Styleline x2
BILD
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
ta Money Green och Black Crystal
hej
Hangaround
2006-06-12 20:02
bajs och kiss
http://www.homage.nu/
Pitt och Pussy :P haha det hade vart roligt ju =)
va e de för fel på humle å dumle? =(
Katt 1 och Katt 2 ;)
...och det är det som är så fint med whoa!
Mary & Jane.
jag älskar dig!
Ninja och Turtles
Nacka & Skoglund
http://www.twitter.com/michaelcrackson
har alltid velat ha två katter som ska heta stroganoff ochh glenn skulle ju va fett
Hata eller lova det
Nino eller Turtles eller Käätn
Max Emilia Pung Godis Condor Sega Serker Evita Chita Mugen Tonton Poyoto Homer Haduken!!!!!:P
TurboBengt2000 TurboGreta2000 Som Bengt och Greta fast new and improved
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Den svarta kan heta Sizzla Den vita kan heta Biskop, alt. Fresh
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
Captain Harris & Proctor
www.soundcloud.com/lirzproductions
Dirt och Bag
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet www.myspace.com/miomusik GFX YO!
pojke: simon eller arvid flicka: dagny eller kanske lillstrumpa och systeryster?
Fy fan va häftigt, nästan läskigt " Jag tycker du är fin.. "
Geisha för flickan och Dexter som kille
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Döp dem efter någon film eller serie du gillar...
<3
tandkräm F22 Fixa bild nu också! mååååste se!