I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

utseendeproblem?

Övrigt - Blandat

   

2006-06-12 16:15

utseendeproblem?

måste bara få skriva av mig.. eftersom på senare tid med alla fototrådar där man lagt upp en och annan bild på sig själv (även andra slagsfototrådar där själva utseendet inte alls är eller bör vara i fokus) så har det varit en jävla massa tjaffs. samt "personangrepp" från alla håll och kanter.

jag måste bara få fråga: hur tänker ni som yttrar er om någon speciell människas utseende och sen gömmer er bakom orden "men vadå, jag får väl tycka vad jag vill" eller liknande? är det så inihelvetes nödvändigt att skriva till någon specifik användare/person att man tycker han/hon är ful? vad får ni ut av det - även om ni tycker så?

även om ni har en åsikt angående någon som enligt er själva sminkar sig "för mycket" - vad ger det er (och andra?) att skriva det och gör det egentligen bara för att klaga? so what, låt tjejen ni tjaffsar om va som hon är. så länge hon inte typ dyker upp i eran säng om kvällarna så behöver ni ju inte bry er? blir ni störda så gå inte in på fototrådarna eller låt bli att klicka på fotona som killen ni hatar mest av allt har lagt upp.

ska det vara så svårt att låta folk se ut som de själva vill? är det så jävla jobbigt att folk är olika? orka klaga på folk man antagligen aldrig kommer träffa i verkligheten? orka skapa möjligheter till att man sårar någon? ge lite kärlek nu för fan.