I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

minne? full igår? jaaah!

Övrigt - Blandat

   

2006-06-08 20:28

minne? full igår? jaaah!

Tänkte skapa en tråd där folk som vill kan droppa lite fylle historer som man inte/knappt minns... dvs det SISTA minnena ni haft av kvällen och vad för skumma saker ni märkt när ni vaknat upp dagen efter och tänker: VA FAN GJORDE MAN IGÅR?!!?

har ett litet bidrag som ja tänkte på när jag skapade tråden..

börjar senare in på kvällen som det var tänkt så de inte blir allt för långt..

- Det var en kväll för kanske 2-3 år sen.
Jag och d-beck satt hemma hos mig och var ganska tankad på Orminges HemmaGjordaVin(thaa shiit!!).
Vinet tog slut och vi bestämmer oss för att hämta mer. Klockan var runt 1 om jag minns rätt. En till polare som var med(fast var nykter) stannar hos mig.

Vi ger oss iväg och fixar. På väg tillbaka stannar vi upp pga av ?nån? anledning å snackar.
Då kommer en glas flaska flygande från nått av husen och landar brevid våra fötter! Vi fattar inte mycke av varför & var flaskan riktigt kom från så vi gled vidare.

Kommer hem till mig igen. Efter ett kort tag så vill våran polare gå hem för hon var trött och skulle slagga(tror bara inte hon pallade med oss). :)


!!LOST OF MEMORY!!


Dagen efter så vaknar vi upp och vi märker att vi hade TOTAL DECKAT. Låg halvt nere på golvet och halvt på sängen... :)

När vi har vaknat till lite så hittar d-beck sin vita t-shirt helt ned dränkt i något som verkar vara HemGjortVin! :D
Vi skrattar gott och tänkte VA FAN GJORDE VI IGÅR.

Vi sätter på lite musik å chillar..

Efter ett tag så kollar ja i papperskorgen, garvar åt d-beck och frågar va fan han slänger sin t-shirt för när de bara e å tvätta!

d-beck säger: Vaaa? Ja har ju min här och visar upp sin ner vinade t-shirt.

VAAAA FAAN! HAHAHA... Det är ju min vita t-shirt (säger jag) som också är helt ner dränkt av vin och smuts.
--

Vi har fortfarande inte kommit på vad som hände den natten vi kröka loss så hårt på Orminges bästa HemGjordaVin!!

d-beck kanske har en annan uppfattning och minne av kvällen och får gärna droppa sin version av natten och morgonen...


Slutsats: HEMGJORTVIN ÄR FARLIGT MEN DE E BARA KÄRLEK!!

//Ante

Bara kärlek!!