Efterlysning
Jo. Nu är det så att jag söker en gammal vän som jag senast såg för runt 2 år sedan. Hon arbetade i en affär nedanför mig förut och jag brukade alltid sitta med henne förut. Vi blev rätt bra kompisar. Sedan såldes butiken och hon slutade jobba där, så vi kom på villovägar. Nu på senare dagar har jag tänkt mycket på henne, jag saknar henne väldigt mycket, hon var en väldigt god person. Jag kommer inte ihåg, men jag har för mig att hon hade Whoa. PA hade hon iaf där hon hette något i stil med Ghetto_booty... Har kollat den användaren men den är borta. Har även prövat ringa henne men hon har förmodligen bytt nr för när jag ringer är det telefonsvarare hela tiden. Jag har för mig att hon är ifrån Halmstad, inte helt säker. För något år sedan jobbade hon på John Chris coffee vid T-centralen, dock inte längre. Låter fett wierd men jag skulle gärna vilja ha kontakt med henne igen. Om du/ni vet vem jag menar kan ni väl meddela mig så jag får kontakt med henne // Lilleman. Bild 1 Bild 2 (dålig kvalité)
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
|