I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fattar ingenting?!

Övrigt - Blandat

   

2006-06-04 15:13

Fattar ingenting?!

Måste bara fråga folk lite...och vill gärna se hur vissa killar tänker.

Nu är det så att jag hade ett förhållande i 1 år, sen gjorde han slut pga hans familj för det blev en massa missförstånd. Men när han gjorde slut va han helt fast besluten vid att inte bli tillsammans igen, aldrig mer. Så jag va helt förkrossad o efter honom som fan, sen efter 2 månader när jag skulle visa att jag gick vidare (vilket jag egentligen inte gjorde) så börja han höra av sig igen. Han ville träffas o så igen. Så sen November till nu i slutet av Maj så har vi träffats o varit med varandra men inte blivit tillsammans igen.

Och jag har märkt hur kär han är i mig, han är jävligt svartsjuk också. Men saken med honom är att istället för att visa att han älskar mig o är svartsjuk så blir han arg mot mig o sur. Så för 2 veckor sen så sa jag till honom att jag va trött på att hålla på så, att jag ville ha förhållande eller ingenting. Så jag sa att jag hade gjort ett beslut att gå vidare för att jag orkar inte va så jävla kär o inte ha förhållande. (Jag ville egentligen inte gå vidare).

Och då börja han erkänna varför han har varit så elak vissa gånger, han sa att han blir sån för att han verkligen älskar mig o är svartsjuk och saknar mig som faaaan. Han grät i 2 dagar, i flera timmar o sa att han inte kunde leva utan mig o att han ville ha förhållande igen nu.(det va för 2 veckor sen som sagt). Så jag sa att om han verkligen älskar mig o vill bli tillsammans med mig så får han bevisa det för mig. Men när jag såg på hans internetsidor att han skrev till brudar privat så blev jag sur o sa att han inte bevisar ett skit.

Så jag jävlades lite o sa "ska börja träffa andra om du fortsätter så" DÅ flippa han ut o börja skrika o så "du låter mig inte göra nåt, du litar inte på mig. Du e så jävla jobbig" osv...o han tog det som att jag hade nån annan. Fastän jag sa att jag inte har nån annan så har han nu tagit ett beslut. Så i en och en halv vecka nu har han ignonerat mig o inte snackat med mig o han sa att han aldrig mer vill se mig eller snacka med mig o att han verkligen har gjort sitt beslut, att han ska få bort sina känslor o skita i mig helt. Och jag försökte ringa honom igår o då hade vi inte snackat på en vecka...då va han lika hatisk o sa att jag äckla honom o att han aldrig ville höra min röst mer.



Nu undrar jag....VARFÖR ÄR HAN SÅN? Varför gjorde han sitt beslut om att skita i mig helt när han för 2 veckor sen grät o böna o bad om att jag skulle va med honom. Varför hatar han mig helt plötsligt? Varför vill han gå vidare när jag vet att han älskar mig? Varför???? Fattar ingenting...känns helt tomt utan honom! Jag saknar honom som FAN!!!! :(

*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*