I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Högerextremisten som byggde upp piratebay?

Övrigt - Blandat

2006-06-04 11:47

Högerextremisten som byggde upp piratebay?

www.aftonbladet.se

Hittade den här intressanta nyheten i morse, vilket fick mig att börja fundera, vem kan denna mystiska mångmiljonör vara?

Den enda jag kan tänka mig passa in på beskrivningen är Ian Wachtmeister, men jag vet inte ifall han är högerextremist eller bara lite småhöger/små främlingsfientlig.

we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-06-04 11:52
ja du.... ingen aning faktiskt.

däremot tycker jag att aftonbladet vinklar allt på sitt sätt. nu är tydligen piratebay-gänget hitlers glömda söner osv.
fan ... dom köpte ju bara lite plats på nätet av en avdankad högerextremist, till ett bra pris dessutom. orka bry sig
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *

2006-06-04 11:54
Inte relevant för fem öre.

"- Jag jobbade på mannens företag då vi startade vår verksamhet. Därför fick vi rabatt, säger Neij. "

And that's all there is to it.
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-06-04 11:54
kolla flashback, kan sätta pengar på att nazis där spekulerar och redan fått fram det
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2006-06-04 11:55
Hur fan kommer det sig att flashback alltid är först med att lista ut vem aftonbladet skriver om?
Just born to die

2006-06-04 11:56
"byggde upp", hur naiv och överdriven kan man vara. Aftonbladet är minsann duktiga på att överdriva när det gäller allt. De är till och med bättre på det än TV-shop reklamerna som vill sälja sina galjor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-04 11:57
Oj, kanske för att flashback är ett nyhetsforum. Jag har alltid trott att det var typ som whoa, fast med mer drogdiskussioner.
Just born to die

2006-06-04 12:00
fantalight P16

Inte SÅ långt från sanningen, men på flashback är folk så extrema som folk på whoa vill få folk att tro att de är.
Look with your own eyes - See with your own mind

2006-06-04 12:01
aa, nu hittade jag forumet. Jag har tidigare varit inne på forumet, men aldrig på startsidan, som visade sig var en nyhetssida.
Just born to die

2006-06-04 12:03
Fan, nu blir det nog en hel del flashback i framtiden!
Just born to die

2006-06-04 12:04
fantalight: börja med att läsa några trådar i Utrikespolitik så du får en hum va det är för solk du kommer diskutera med en hel del i framtiden.
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2006-06-04 12:05
fantalight
man måste vara 18 ;P
mensvärk är livets krydda.
DJ

2006-06-04 21:26
Carl Lundström heter han och hans företag är Rixtelecom/Port80. Han är känd för att ha varit aktiv i/sponsrat BSS, Framstegspartiet, NyDemokrati och Nationaldemokraterna.

//NickeMannen
I'm back!

NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.

2006-06-04 21:45
ok. Han hade snyggt förnamn.
Just born to die

2006-06-04 21:59
Nån gjorde en liknelse med TVSHOP o det stämmer fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-04 22:01
KATASTROF

skicka ut hela vänster hiphop whoa på demonstration för nu hatade alla plötsligt piratebay här trots alla de filmer de skänkt till er dator!