I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

min chilenska farsa!

Övrigt - Blandat

2006-06-02 22:09

min chilenska farsa!

hela grejen började med Chile vs Sverige matchen. när han såg linderoth inte klarade av att spela...(enligt honom) då skrek han ut "KÖTTBULLE FABRIK!!" och jag o min polare som oxå e från Chile kolladepå min farsa och undrade om hela grejen. nu kommer det "vackra"!!! min pappa förklarde såhär. att i gbg fanns en fabrik som tog emot 100 000 hästar och mulor varje år och prega in dom i köttbullar och annat... jag och min polare flabbade som fan då när han sa det, sen kommer han med den här stört sköna komentaren. " DU ÄR VIS PGA AV DU È EN ÅSNA!"
han menade på att köttet hade gjort mig inteligent! hahahhahah fan vad vi flabbade ingen som har mer sånna historier???

palle sa det

2006-06-02 22:17
nån sa att den tjejen är på ballen när hon menade att hon var på balen
shimmy shimmy yo

2006-06-02 22:18
Vilken fruktansvärt ointressant anekdot.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2006-06-02 22:19
Jag instämmer till hundra med Swagman.

2006-06-02 22:19
Han är bara äkta helt enkelt!
 Red Motion Music

2006-06-02 22:52
hahahah!

Nu satt jag inte och kolla på matchen med min chilenska farsa, men tidigare så pratade han i telefon & försökte komma på namnet till Crash Bandicoot.
-Det är den där rööven.
-Ja du vet, röven som hoppar på saker.

Men herregud din farsa tänkte galet djupt, en hel historia låg bakom det hela =D
www.tobar.se

2006-06-02 23:11
bara att skrika "KÖTTBULLEFABRIK!" tyckte jag var roligt. feta förolämpningen oavsett bakgrund
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-06-02 23:20
Min pappa dissar mig alltid med fuldissar. Inte ens värt, eftersom han inte är chilenare utan svensk.
My heart lives in my vagina.

2006-06-02 23:24
skitsamma var han e från bara lägg dom ändå :)
palle sa det

2006-06-03 13:42
det var nog roligare om man var med.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-03 14:48
hahahahaaa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-03 14:50
jag visade pappa mina nya kalsonger, med 50tals strippor på, varpå han kläcker ur sig:

Jadu Carl, det där är det närmaste din snopp du någonsin har haft en tjej förstår jag.
we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-06-03 14:50
AHAHAHA!!

2006-06-03 14:51
Jag minns inte vad jag svarade, men det var nog nånting i stil med "ja, jag har då iaf aldrig haft en fet negerkuk i röven iaf".

Jaja, eller nåt i den stilen. Ni fattar.
Just born to die

2006-06-03 14:51
YeahRight
Din farsa har en jeansväst med fransiga ärmar och bor i en husvagn va? Homofobi är ju festligt.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death
Toastare

2006-06-03 14:53
fantalight

hahahaha, den var skön (och antagligen sann, för pappor vet... eller nej mammor vet, pappor TROR de vet, men har IIINGEN aning)
Jag skyller allt på Emma!

2006-06-03 14:55
Nu vill du att man ska säga "fan va skön farsa du har" men det gör jag inte, för det var tråkigt.
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.

2006-06-03 15:30
BountyBoo F26

haha. Nej, ingen av dem vet egentligen.
Just born to die

2006-06-03 16:04
"Tvätta händerna? Vem fan tvättar händerna? Tvättarna man händerna efter man pissat betyder väll det att man har en innihelvetet skitig kuk?"
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!

2006-06-03 16:05
Har en snubbe på jobbet som heter Luis, han är chilenare och typ 30 bast. Typ tre veckor sen så fick han svenskt medborgarskap och sa upp sitt chilenaska, så nu har han fixat biljetter till sverige-chile matchen på råsunda, PÅ DEN SVENSKA SIDAN. Han har typ köpt en svensk flagga och hela köret.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-06-03 16:17
Nästan samma sak kör min chilenska styvfar. Han kör mig alltid med bil överallt med förklaringen "bara fattiga utleeeningar oker tunnelbanaa"
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!