I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

De e världens grej å bli gay!

Övrigt - Blandat

   

2006-05-30 00:13

De e världens grej å bli gay!

hejhopp, nu ska jag återigen reta gallfeber på whoafolket med en tråd utan annat syfte än att få gnälla av mig nånstans, självklart om nåt tabubelagt, som man ska passa sig för att yttra en kontroversiell tanke om! :D

men nu är det iallafall så att jag tycker mig ha hittat ett samband mellan den typiska alternativa "helgon"-tjejen och bisexualitet! Numera verkar det som att lika självklart som att dom är deppiga, byter antidepp-sorter med varandra som bokmärken, brukar rakblad till andra saker än sitt egentliga syfte och klär sig i halloween-kostymer, lika självklart ska dom nu vara rug-munchers lite hipp som happ!
Frågan jag ställer mig är bara varför? visst, kärlek till alla men finns det ingen skillnad på stark vänskap och den typen av kärlek för dom tjejerna?
Eller dom kanske vill utöka sina jakt-territorier och öka chanserna att scora med 100%?
Och varför just gotharspökena? har dom kommit till en stor insikt om sexualitet som inte andra kvinnfolk har?
tro mig, jag kan visa respekt till folks sexualitet vare sig det gäller killar som gillar att snaska kotte eller vad de nu kan gälla.
Men varför är statistiken rent generellt så hög i just den subkulturen bland dom av kvinnligt kön? det skulle jag vilja veta, jag vill inte ha nån lektion i att förstå homosexuella och sånt!
tack

Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know