folk som Gillar TAVLOR
Ni som gillar att göra tavlor.. lägg in era egna här . jag börjar med den ajg vart färdig med i går... Kritik bra som dålig är välkommen. files.upl.silentwhisper.net pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cade_one Diggar din stil. fina tavlor.
är nån sugen på att investera i en tavla från sidan så hojta till på mailen eller här...
www.lovetoburn.cjb.net
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
innan tråden blir förstor ska jag ha köpt en tavla av nån av er. jag tror det blir av cade_one.
We are just statistics, born to consume resources.
jovanaa vilken då?
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jag ser talang! :D
det finns en chat! missa inte den...
jovanaa ta det via gästbok. :)
pausfågels, första länken, snyggast i hela tråden .
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
flaaajjest F19 modegrej.
Damn! Mycket snygga grejjer! jennie-is-backs tavlor var dom jag fastande mest för.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
cameraobscura, vad menar du? allt är väl modegrej isåfall?
flaaajjest F19 de är skitsnygga (riktigt riktigt snygga) men om sisådär 10 år kommer de vara lika äcklande som 80-talsfrisyrer m.m tidlösheten finns inte, men ändå riktigt snygga.
kan jag hålla med om. men finns inte direkt andra tidlösa tavlor i den här tråden.. det är inte mycket målning som håller föralltid..
Papalagi jag tackar... :)
tycker alla som har droppat bilder på sina grejer har varit sjukt duktiga.. bra alla, droppa mer bilder.
flaaajjest F19 sant som du säger.
cade_one P18 vad tar du för tavlorna?
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
dr_boobfunk apropå camera obscura..
Anima Sola
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
såg att man måste logga in,ska fixa ny server,my bad
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?
snygga tavlor som fan!
vafan.. skit i de du!
bobban Där syns största delen av en tavla iaf.
JMD, Jag Måste Dansa!
Alltså, det här med att typ, ta ett foto, dra in det i Photoshop, dra ned färgmängden som fan och sen måla av (jag vet inte om det är så ni gör, men det är så det ser ut), varför gör ALLA det? Är det det nya hötorgskonst? Jag tyckte det var lite coolt första gången jag såg det, men det tappade lite när jag insåg att det var något som alla gjorde.
---
Grejjerna på Pubertals länk var bra på riktigt. Den här tyckte jag mycket om:
hem.passagen.se
Mer mer mer mer mer mer mer
kobbah När kommer min tavla då? :D Jag har väntat i typ 2 år eller något!
Look with your own eyes - See with your own mind
Shorty F20: hade tyngsta bild här inne iaf. Gosebjörnar , bobban och montana på samma bild. Kan inte bli hårdare!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
jungle Riktigt nice!
I'm at war tonight, You're in over your head, she said.