I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kommentarer och frågor du hatar på krogen

Övrigt - Blandat

   

2006-05-23 02:16

Kommentarer och frågor du hatar på krogen

Nåt du brukar få höra på krogen när du är ute? eller lägger du själv de riktigt kassa kommentarerna?

---------------------------------------- ---------------------------------


Själv hatar jag när man sitter och softar lite,är helt nöjd med en bärs i handen vid sidan av och när nån kommer fram och säger

fyfan vad du ser sur ut
du ser ut och va så jävla uttråkad
varför har du inte kul för
sluta sura
men kan du inte leee lite
DU SER UT O HA SÅ JÄÄVLA TRÅKIGT ASSÅ

ba jaha? ookej
........................................ ....................................?
fler än 10 ggr har jag fått höra sånt där när man är ute, man behöver inte ens sitta ner.. man kan stå upp och softa med en öl i handen, ÄNDÅ ska killar komma fram och säga JUST dethär, jag kanske ser en aning dissande ut i mitt vardagliga ansiktsuttryck,jag vet inte.. men folk ska alltid komma fram och stämpla en med dehär kommentarerna,fattar inte folk att man b a r a vill sitta ner, och när dom har dropped the boomb, då känns de otroligt dumt o sitta o skylla ifrån sig o typ säga, -asså hihihihi nej jag är inte sur..iih! det är som att folk säger till en att man inte får sitta ner med en öl i handen sieg heil.. nej då jävlar e jag lack asså

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke