I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jävla porrsurfare.

Övrigt - Blandat

   

2006-05-22 16:38

jävla porrsurfare.

Alltså idag lackar jag på den personen som surfar PORR på min dator. Varenda gång jag är borta några timmar så är det alltid någon som har tittat på ett 20sekunders klipp från free6.com. Hur kan jag veta det, kanske ni frågar er. Det kan jag besvara genom att säga ”been there, done that”. Nog.

Men jag menar, det spelar fan ingen roll om mamma och pappa är bortresta eller om mina bröder är det. To m när min hund är ensam hemma så är det någon som stormar porr. Jag lackar mest på att personen inte tar bort klippen och lägger in min musik igen, det är fan tragiskt. Då kan jag med andra ord komma fram till att det är en noob som tittar på porr på MIN dator. Vilka är noobs i min familj? ALLA!

Det känns som jag inte kommer komma långt i den här utredningen, men jag skall ge skiten ett försök.


Nödvändig fakta för att komma fram till något.
*Mamma.
Hon är kvinna och därför egentligen inte misstänkt. Men eftersom jag har sett massor av thrillers så vet jag att det som är ologiskt ibland är logiskt. Det säger mig inte mycket, men hon är trots allt kvinna.
*Pappa.
Han är en man. Behöver jag skriva mer? Nej!
*bror1 (19 år)
Hans tidigare brott är ännu inte preskiberade eftersom han för några månader sen surfade på free6.com och ringde även några samtal dit; vi (mamma och pappa) fick betala en räkning på 1400 kronor.
* bror2 (14 år, tror jag)
Han blev av med oskulden när han var 6 år, han är med andra ord en kåt jävel. Men eftersom han kan mecka ponani så borde han inte surfa porr, det vore bra onödigt.
* Hund (2-7 år, tror jag.)
Vore ologiskt., kvinna och hund. Men det kan även förklara varför personen har surfat djurporr.


Det är alltså 5 personer som är misstänkta. Eller skall jag misstänkta mig själv också? Ja, jag kanske har en sjukdom som gör att jag blir noob och surfar porr på free6.com. Som sagt; det verkar logiskt.

Fast det värsta av allt är jag säkert sitter i fittsaft eller cum just i denna sekund som jag skriver det här inlägget; och jag är glad för det, fast gladast är nog räven!

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?