Någon borde fan läxa upp snorungarna!
Ok idag så inträffade nått som fick mig o fan koka över så in i helvete! Har ju sett allt som skrivits o visats om reclaim the streets osv och har inte brytt mig ett skit. Men idag så va de typ 20 st reclaim wannabie snorungar som flög på 2 st tjejer i pressbyrån i city terminalen i stan och anklagade dom för att vara nassar. en mindre tummult uppstod o samtidigt som de sprang ut så stal de massa saker från butiken. Jag blev så fucking lack att jag haffade en väktare som ringde snuten som va där ganska snabbt o förhörde tjejerna som hade blivit påhoppade. Nästa gång ska jag fan stanna kvar ta ett steg in i skiten o börja VEVA!!! fucking snorungar som tror att bara för att dom leker reclaim så ger de dom rätten att göra så??? Ingen har fan rätt att göra så...dom e fan inte bättre än nassarna! Dom står för att man inte ska ha fördomar o skit men så hoppar dom på folk utan anledning...omg!!!
A man is a man all his life. But a woman is only sexy until she becomes your wife. Le King of LocKing: E.Z. Lock
flög på 2 tjejjer? det är inte flyga på om dom bara skrek åt dom, men dom slog dom å så alltså? sen att länsa pressbyrån är ju inte heller fel.
((MAAD))
davve_d vet inte om dom slog dom (knytnävslag/sparkar/slag med öppen hand...) men dom puttade och ryckte i dom va jag kunde se. o de e fan trackasserier. Jo de fan fel o länsa DEN pressnyrån...jag jobbar nämligen där ;)
A man is a man all his life. But a woman is only sexy until she becomes your wife. Le King of LocKing: E.Z. Lock
dadde det varit en vanlig butik så visst..men pressbyrån dude! PRESSBYRÅN!
www.gbg031.se
aa det finns såna jävla idioter asså... dom tänker med jagvetintevad
Dicecard Nä tror inte att de va så i o med att ett par var invandrare... sen va dom ju maskerade...asså de flesta utav dom... Men fan de finns ju invandrare som som är nassar oxå så fan vet jag... Som sagt de va många som va maskerade...så går nog inte att göra så mycket med dom filmerna...
vilka jävla horor, det är bara att kötta. förstår din reaktion helt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haffad Spela roll va fan de är för ställe... Jag menar pressbyrån e för fan franchise företag så de e är ju ägaren för just den butiken som får ta skiten... Även vi som jobbar där...hur kul e de o behöva ta sån skit?? Hade jag inte jobbat där som sagt så hade jag stannat kvar o vevat mig in i skiten! Ok dom va typ 20 st men hinner jag plocka 5-6 st innan dom deckar mig så hade jag fan varit så jävla nöjd...hade helt klart varit värt de... Ja vet att jag säger imot mig själv i o med att jag säger att jag ville slå dom men fan man blir ju galet lack...o då tar fan adrenalin o urgammla instinkter över...
va dem svartskallar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad var detta för ålder? och det var mitt på dagen dettA? galna ungar... som det där med juvelaren..
((MAAD))
Tror att de va typ max 6 st invandrare dom flesta var nog svenskar... aa va fan kan dom varit 12-16 kanske fjortisar är nog ordet jag letar efter :)
de kanske visste för ett faktum att tjejerna var nazzar, tjejerna hade kanske eldat upp någons hund också
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Narcissus Ok kan ju varit så...men inte så som den tjejen var klädd... Hon såg ut som en anarkist...ska inte döma någon nu men hon kunde till o med varit honomsexuell. Sen om hon eldat upp någon utav deras hundar de vette fan haha :P Men snorungarna hade ju innan dom kommit in i butiken gjort annat på vägen fick jag höra utav snuten senare...
Funkaholic: De var förklädda. hehe nämen låter jävligt skummt att ett gäng hoppar på två tjejer helt random. Men även om dom förtjänade stryk av någon anledning så är det fint att du pallar bry dig, inte många som gör
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
jävla blattar
Alla nedslagna nassar är väl bra nassar? Är det inte så?
spliff macht frei
_-bacteria-_ Vet inte om du bara ville göra ett inlägg eller om du syftar till de 2 tjejerna som jag berättade om... Men som du kan läsa så är jag 99% säker på att dom INTE är nassar... ok jag må vara naiv men jag tror fortfarande att pennan är starkare än svärdet... O detta från någon som gjort lumpen hehe :)
Ok, om de inte var nazister är det givetvis inte rätt. Om vi dock ponerar att dem var det så är det enligt mitt tycke bra att de läxas upp.
spliff macht frei
Du skulle kastat någon av de där risiga krovarna ni har på dem.. :) Verkar för övrigt väldigt konstigt
Forumssignatur...<br>
eller har ni krovar förresten? :)
Forumssignatur...<br>
_-bacteria-_ Förstår vad du menar men.... Att slå nassar ger dom bara en anledning till att fortsätt..ja menar de göder ju bara deras teorier om att vi är dumma i huvet osv. Om man däremot visar att de inte är så o kan få in de i deras skallar så går det att vända såna människor... Oftast så söker sig människor till sådana "organisationer" för att finna gemenskap...spelar ingen större roll vad det är för organisation eller va den står för bara de finner gemenskapen och brödrarskapet... för det är deras största behov just då... De hela bygger på vi mot dom kännslan...och den kan skapa de starkaste banden i världen...men kan man visa att de inte alls är vi mot dom utan dom mot alla så kan deras ögon öppnas och se att det är dom som har fel. Shit jävla roman :P
alkor Ja vi har korvar haha...:)
Till och börja med låter det väldigt suspekt, skulle 15-20 personer flyga på två tjejer för att dom tror att dessa var nazister? Förmodligen ligger det mer bakom historien än vad du såg - Men vad vet jag. Att slå nazister, även om det kanske inte "konverterar" dem är ett ställningstagande mot främlingsfientlighet och allmänt urblåsta och korkade tankar.
spliff macht frei
_-bacteria-_ Jävligt få fjortistjejer är ideologiskt övertygade nazister, i den åldern (12-16 enligt trådskaparen) handlar de ju fan bara om vilken umgängeskrets man har. Och att man kan va så jävla dum att man tycker det är rätt att 20 killar ger sig på 2 tjejer... fan, jag hade slängt nåt med vassa kanter i ansiktet på den närmaste av fjortis-turk-kommunist-afa-ligisterna om ja varit där. USH!
funkaholic hur lång är din näsa nu pinocchio. kinky_jojje: är man så dum att man tror på allt man läser på whoa, och dessutom inte vet att man borde läxa upp ungarna när dom 12-16 så dom går rätt väg i livet??
kinky_jojje Och att man kan va så jävla dum att man tycker det är rätt att 20 killar ger sig på 2 tjejer... Som sagt, ytterst tveksamt om så var fallet. Känns som om personerna skulle vilja slå två tjejer hade det räckt med 1-2 st. Vem är så dum att man skulle gå 20 pers? fan, jag hade slängt nåt med vassa kanter i ansiktet på den närmaste av fjortis-turk-kommunist-afa-ligisterna om ja varit där. Låter jävligt vettigt, idiot.
spliff macht frei
_-bacteria-_ Som sagt, ytterst tveksamt om så var fallet. Känns som om personerna skulle vilja slå två tjejer hade det räckt med 1-2 st. Vem är så dum att man skulle gå 20 pers? - Jag utgick från trådskaparens beskrivning. Låter jävligt vettigt, idiot. - Ja, bättre att på tveksam ideologisk grund spöa upp småtjejer och sno godis i en affär. dumjävel.
kinky_jojje Utgå du från trådskaparen och se blint den sanningen du vill se. Jag kan ju varken dementera eller verifiera hur många dom var, men som sagt - tveksamt och ännu en gång tveksamt att någon helt sonika skulle spöa ner en tjej, måste finnas någon bakomliggande faktor. Ja, bättre att på tveksam ideologisk grund spöa upp småtjejer och sno godis i en affär. dumjävel. Tveksam säger du? Förklara gärna mer.
spliff macht frei
_-bacteria-_ va e de som ska förklaras? Att du finns snorungar som tycker att dom har "rätt" att sno saker i vissa affärer, eller har "rätt" att slå folk med andra åsikter?
Vilken "ideologiska grund" talar du om?
spliff macht frei
sen när kan man se på folk om dom är nazister om det inte står och öppet heilar eller har svastikor på sig och inte är buhddister? jag menar känns som man kan slå ner vem som hälst på det grunderna. para peka skriker nazist och veva på. fan mäst korkade jag hört.
_-bacteria-_ "Fjortis-vänster-ismen" sam_lamm ja... vilka hjältar. 20 oförskräckta killar som räddade stadens gator från två farliga kvinnliga fascister...
sam_lamm även om de inte var 10 gånger så många utan bara dubbelt så många håller jag helt med trådskaparen om att någon fanimej borde läxa upp ungjävlarna
den här diskussionen e ju helt parodisk
kinky_jojje fan, jag hade slängt nåt med vassa kanter i ansiktet på den närmaste av fjortis-turk-kommunist-afa-ligisterna om ja varit där. turkar?? ... bättre att på tveksam ideologisk grund spöa upp småtjejer och sno godis i en affär å ena sidan men, håller jag helt med trådskaparen om att någon fanimej borde läxa upp ungjävlarna å andra sidan.. alltså, genom att slänga nåt med vassa kanter på dem??
det går över, man blir vuxen och skiter i allt ha ha...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Alltså, det är väl självklart att det alltid är fel att bete sig på det viset som beskrevs i första inlägget. Att slå folk för att dom är nazister är fel, och det leder inte till någonting gott.
såvitt jag har hört så gick de i samma klass och anledningen till tjaffset var att ena av de två tjejerna hade snott en av de andras snubbe. och på äkta högstadiemanér löstes det med nävarna
http://www.kommandot.se/wp/
dom har säkert whoa och sitter och läser detta och är jätte stolta för att dom fick uppmärkssamhet..
Ouppfostrade små kräk :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Ok så vitt jag vet så var de någon sorts demonstation den dagen pga av bråket som inträffade den 20e på nåt jävla tåg nånstans där de va nassar o antinassar som drabbade samman... Så reclaim wannabiesen kan ju ha kommit från en sån demonstration...med mycket vilja o sedan tagit ut de över dom 2 tjejerna... någon som vet om det ens var demonstationer? grundade detta på vad snuten sa efteråt....
jag tror stenhårt på att dunka skiten ur nazister, äckligare kräk får man leta efter. jag var väl lite mot det innan men efter att min polare blev jumped av 7-8 nazister så finns ingen pardon längre. jag får fan blodtörst när jag ser såna där kräk. morsan fick en info14reklam på sin bil och jag fick galen adrenalinkick.. sen får man väl se oddsen, men folk i grupp är folk i grupp, börjar en bråka så vill alla vara med och bråka, speciellt när det är unga kids som försöker hävda sig.
-verbose- P21 Jag förstår varför du tycker dom är äckliga kräk. Men misshandlar du verkligen alla du tycker så om.?
lynguistic.. nej inte oprovocerat, men jag anser att när de hoppar på en av mina bättre polare bara för att han går genom gamla stan så blir det en provokation. ser jag sånt där pack så blir det inte roligt. charlie murphy!
sam_lamm: Ja, för det spelar ju ingen roll att dom var 7st där inne och 20st där ute. Vad skulle hänt om dom där 2 tjejerna spöat dom tjejerna som slog på dom? Dom som stod runt skulle hoppa på dom. Och vad skulle hänt om tjejerna spöat ner dom som stod runt om dom? Dom utanför skulle hoppa på dom. Alltså 20st mot 2.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Problemet med det är söta blinda våldet är ju att folk som kanske inte alls sympatiserar med den gruppen människor man "hatar" blir drabbade. Försök inte ens påstå att det aldrig sker några misstag eller att ändamålet helgar medlen.
Look with your own eyes - See with your own mind
rent spontant så känns det kanske inte helt fel att kasta något med vassa kanter i ansiktet på de fega snorjävlarna, som någon längre upp mumlade om. Men pacifist som jag är kanske en och annan uppläxande örfil är att föredra...
En otrevlig jävel med ett hjärta av smultronpaj.
its a bird, its plane, no its VÄNSTERN!
Summa summarum: Att slå nazister är bra, vare sig dom är av kvinnokön eller ej, nazism är en äcklande ideologi som skall utrotas.
spliff macht frei
och jag kan säga en sak till dte där har ingenting med reclaim o göra era jävla töntar.
_-bacteria-_ När 20 limsniffande låtsasrebeller attackerar två tjejer är det väl en fascistoid handling, oavsett vilken ideologi de inblandade parterna står bakom.
"Get up, boy. I bet you can squeal. I bet you can squeal like a pig."