I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sjukaste snubben ni traffat?

Övrigt - Blandat

   

2006-05-21 14:12

Sjukaste snubben ni traffat?

Jag minns en snubbe som var ratt borta, afrikan som brukade halla till vid Ahlens sa vi kalla han Ahlens-negern. Han var ratt sjuk, en bdag da vi traffa han sade han att han just snackat med Elvis, da fraga vi om det var nagon annan afrikan. Hna kolla idiotiskt pa oss och na, nej fan, det var ju Elvis Presly, och undra om vi var dumma eller.

En annan gang snacka jag med honom och da fraga jag om han kande min polare mohammed, da sade han att han inte var religos, trodde jag syfta pa profeten mohammed.

En annan gang sov han hos en polare, polaren vakna pa morgonen och upptackte att alla plastfodral i hans cd samling (kring 700 cdskivor) var sonderbrytna, Alhlens negern hade som forklaring, tja det var ju demoner i fodralen.

Senast jag sag av han var da han kom fram trill polaren och sa "visst var det du som kunde fixa visum till Ryssland"

WTF

(=

Manager: Underground Beats

Bakom betongmurar och verklighetsflykt målar den nakna konstnären kärleksbrev i sanskrit.