I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Helg, kvälls och/eller sommarjobb?

Övrigt - Blandat

2006-05-17 20:48

Helg, kvälls och/eller sommarjobb?

Så var det sådär typsikt smidigt sent av mig att tänka på sommarjobb, i år igen. Förra årets jobb var redan upptaget.
Är det någon som har ett tips på ett helgjobb eller ett kvällsjobb för en stockholmsboende förstaringare?
Eller på ett sommarjobb för den delen?
Tänkte mig något som posten eller liknande?
Är taksam för tips och råd.

Life is to short to waste it on beeing miserable, see to the hidden oppertunities and live life for love and happiness

2006-05-17 20:49
Har du kollat på posten?

2006-05-17 20:56
www.ams.se
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-17 21:27
Telefonförsäljare, gosse. Du kan alltid ta jobb som telefonhora. Alltid.
"Gasswand´ da koroban Waha!!!"

2006-05-17 21:50
Vet inte vem jag ska kontakta när det kommer till posten:S vilket i sig är ganska intressant eftersom det borde vara det enklaste stället att skicka ett Cv till eller hur;)
Tack för länken.

Sant, fast alla ställen jag tittade avr sådana dära Pyramid-endastprovisionsställen så det skippar jag än så länge.
Life is to short to waste it on beeing miserable, see to the hidden oppertunities and live life for love and happiness

2006-05-17 22:08
Det äår näst inpå omöjligt att få jobb i ung ålder om det inte är genom kontakter. Jag kämpade i två år innan jag fick jobb.

Här i huvudstaden finns inte så mycket jobb för unga, synd nog.
Men en nära vän till mig fick jobb igår. Hon kör cykeltaxi, as tråkigt, as taskigt betalt och alla andra hemskheter. Men det är ett jobb. Annar finns ju alltid skräpplockare eller rivningsarbetere som alternativ. Det brukar vara lätta jobb att få!
Just fan, det är jag som är Satan.