Skoltrött..
Hejsan svejsan! Ja som det står i rubriken så är jag skoltrött.. Så nu vänder jag mig till alla Whoaiter och ber om råd om hur jag ska "pigga" upp min skoldag. Är tacksam för (nästan) alla förslag.
Im not an idiot...An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Redaktionen
2006-05-14 21:33
Vänd på ciggaretten.
namaste
Skoltrött.? Va menas med det.? Orkar du inte bry dig om skolan. Ät frukkost, gå till skolan o plugga. Tycker du det är förbannat tråkigt, synd för dig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men gubben :(
brabrabrabrash
Jag bara undrar, det där med ett års ledighet. Har det funkat för någon.? Jag känner ingen som det funkat för. Alla har hoppat av.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pojken, unna dig ngt gott varje gång du gör ngt bra i skolan! haha
Det är inte ens en månad kvar i skolan innan sommarlovet. Sedan kan du vila upp dig i ett par månader och förhoppningsvis ha större skol-lust i höst! :)
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
17 dagar kvar för mig! sista veckorna är inte så viktiga endå!
Lynguistic: Skoltrött menar jag med att pallar inte bry mig om läxor/arbeten osv. Har ingen inspiration att göra dem något bra om ens alls.
Im not an idiot...An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
inte så viktiga? Dom här 2 veckorna som kommer nu ska ja lämna in lika mycket uppgifter och göra lika många prov som jag har gjort hittils på vårterminen. men ja vettefan hur de är hos dig så
brabrabrabrash
sjoeberg: hm vi har också så.. men det är mer resusrdagar.. man får antingen vara i skolan och jobba eller hemma^^
Pojken Vem har inspiration till att göra skolarbeten.? Dom är och kommer alltid vara förbannat tråkiga på gymnasie nivå. I sånna fall är alla skoltrötta. Det handlar väl om att försöka kämpa sig igenom det, och kämpa för att få bra betyg. Allt i livet ska inte vara skoj!
Samma här, aldrig varit lika skoltrött..
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Alltid de som har varit lata under skolåret, som tjatar om att de är skoltrötta, nu vet ju inte jag om du är det men det är vad jag har fått erfara. Jag går fan upp klockan 06:00 i vanliga fall (dock inte i morgon)
DIF!
Jag brukade gå upp kl 05.30 och åka till jobbet o jobba 1 timme innan jag åkte till skolan.. Det var skitjobbigt, men jag blev fan rik av det.. Sluta fucking whajna över skoltrötthet och gå till skolan och slit ditt arsle av dig. =) Detta ilägg är menat till alla som känner sig skoltrötta.
Lynguistic P21 vad var det for crazy jobb? tidningsutdelning?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
det är/var nog lika för dom flesta.. kämpa på
Finns inget som heter skoltrött, antingen så gillar man skolan eller så gör man det inte.
jaquil P18 Städa finlandsbåt. =)
Det finns verkligen något som heter skoltrött! Men de finns dom som tror att dom är skoltrötta därför att dom är lata och inte orkar lämna in uppgifter! Sedan finns de dom som verkligen är skoltrötta, vilket inte alls är lika många..
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
Jag är också skoltrött, ska faktiskt prata med min handledare idag om att byta linje.
i usa har man en mysig vecka fylld med slutprov(finals) som ger skitmycket poäng till betyget. mhm, jag längtar verkligen tills måndag.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
EPF F18 vad är det att vara skoltrött då.?
Lynguistic P21 Ska jag försöka beskriva det kommer de bara låta dumt. Jag trodde jag var skoltrött första terminen förr..förra året! Men det va ingenting mot vad jag va i början på andra terminen..hade väl såklart att göra med mycke annat som hände då, men alla som är sååå skoltrötta för att dom har 2 prov och ett arbete att lämna in vet inte ens vad dom snackar om! Är man skoltrött på riktigt åker man inte till skolan för att skolka 4/5 lektioner!
Jag tvivlar på att det finns något som ens heter skoltrött. Det är bara lathet enligt mig. Eller inte direkt lathet, utan det är nått annat. Att folk inte har disciplin nog att ta ansvar för att kämpa sig igenom något tråkigt.
Finns det något som heter skoltrött så borde det finnas något som borde hete jobbtrött också.
Lynguistic skit samma vad du gorde när du gick i skolan, alla är olika det är bara att inse... Blasta utbränd heter det
KnarkLeffe F58 Jag har väl inte sagt att alla inte är olika.? Det är däremot ingen anledning att inte ta sig igenom skolan enligt mig.
skit i den och ta in på folkhögskola o plugga halv tid
Kekke och Raimo la i tredje växeln och stack! db db db db
KnarkLeffe: Nej, varför skulle det heta det? Det är inte samma sak, hade det vart det så hade det hetat utbränd när man är "skoltrött".
jag är så skoltrött så jag blir galen jävla naturlinje ska bli utrotad
WAXHOLMSBOLAGET!
jag har samma problem, är skoltrött som satan men har bara 1 termin kvar, ligger efter i några ämnen men visst tar jag sats är det inget jag inte klarar av att plugga upp.. löser du problemet med skoltrötthet... RING MIG!
Niceness!
Jag tog två års ledighet i 2an, still tired
k1337oris