min syster flyttade dit för ett år sen och hon har jobb o lägenhet men det e jävligt svårt o haffa jobb när man inte kan språket, hon letade som fan asså hon verkligen krigade för hon pallade inte med sverige men till slut fann hon dinsey hehe hon arbetade där typ 8 månader vid Indiana Jones berg o dalbana o hon fick jobbet pågrund av att hob kan svenska OCH spanska, det e ju mycke folk från olika länder som kommer dit så dom behöver oftast folk med spanska elr italienska men inte så mycket svenska, engelska bryr dom sig inte så mycket om eftersom dom gillar inte det så mycke (skumt:P) men ändå hon gav upp jobbet för dom langar bara skitlöner o nu e hon på jakt efter nytt jobb men allt börjar gå ganska bra för henne ändå jag menar hon har redan lärt sig prata flytande franska så det e ju bra och jävligt bra fördel om du nu vill flytta dig dit så lär dig språket mer =) o bodstads o sånt, hmm min syrra bodde ett tag i hotell o hos kompisar som hon lärde känna därborta efter att jobbat i disney så det e nog svårare att haffa lägenhet, men om du kan språket väl o har bra betyg så klarar du dig nog, min syrra har inte dom bästa betygen men hon ska nu gå i komvux därborta för att kunna få jobb enklare hehe så det gäller nog o ha bra betyg =) men asså försök med detta för att paris e en stad jag sj skulle vilja bo i hehe kom nyss hem ifrån paris för 2 dar sen hade vart o hälsat på o jag lovar dig det e den bästa staden, det finns inget härligare än att chilla där jag svär=) så jag rekommenderar dig att satsa på detta =) peys