och en till...karlekstrad
ok, sâ här är det..jag har en mycket bra pojkvän. Han visar mig respekt, ger mig kärleken jag behöver, Han har roliga föräldrar, han är fin osv osv.Jag är mycket lycklig med honom med andra ord... Pa senare tiden har bâde tvâ tofflat för tok för mycket. sovit med varandra alltid, vi träffar inte kompisar osv. sâ jag bestämmde mig att det fick vara nog sâ jag ringde upp en kompis o styrde upp ett öl möte. sâ han gick ju självklart ut med sina kompisar.. Och jag blev arg... o igâr var han ute med en annan kompis o skulle komma hem runt 23 sa han (men han sa själv att han inte lova nâtt)men kom hem runt 4 pâ morgonen(nej det brukar inte hända). sâ jag blev självklart arg igen. han fick somna utan en godnattpuss. Nu till problemet. Pâ nâgot sätt pâ sista tiden har jag kännt att han bara är min. Jag vill inte dela med mig. Men jag vet att det är fel, sâ därför blir jag mycket irriterad över hur jag reagerar. Jag vill inte vara en Kärring .. Vafan, det är väl klart han ska kunna vara ute med sina kompisar utan att jag är med eller blir sur. det vet jag oxo... jag har inte gjort den har trâden för att klaga pâ honom. det är jag som är problemet... vad fan ska jag göra för att slippa vara den har jobbiga tjat-flickvännen.. jag vill inte, men jag kan inte hjälpa det... jag forsöker, men det bara kommer. kom igen, ge mig lite forlag. Han förtjänar mer än sâ här.
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
Redaktionen
2006-05-11 16:43
Du verkar vara en bra flickvän, tänk bara efter en gång till nästa gång du känner känslan att du inte vill dela med dig.
namaste
De va väl inget att sura för . erat förhllande verkar förfan pefecet .. han somnade utan en gonatt puss ???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
waah ! skärp dig fort ! han verkar ju perfect . so what om han kommer hem vid 4 . han kommer ju hem för att sova med DIG . om du håller på sådär lär han tröttna fort alltså
mjao!
Det är för att ni har blivit vana med varandra och älskar varandras närhet. Sen när man gör något man inte gjort på länge - och tycker att det är roligt så vill man nog fortsätta träffa sina polare, varför inte? Man ska se till att prioritera, kan ni inte bestämma att den dagen skall vi mysa och den andra dagen skall vi träffa polare/släkten/hunden/jobbkamraten? Men när han är ute med sitt folk, kan du inte hänka på då? Eller när du är ute med dina? Eller varför inte gå ut med dina polare när han är med sina?
What I said, yo!
DaShiki>>>Men fafan traden handlar inte om att han inte ar perfekt, o jag vet mycket vall varfor han kom hem till mig!!! det handlar om mig.. hur jag ska kunna leda mig bort fran det beteendet. sa att han inte trottnar! tror du inte jag forstar konsekvenserna. jag skrev ju "jag har inte gjort den har trâden för att klaga pâ honom. det är jag som är problemet... " Las manniska las. Skadeglad> jag ar medveten om hur bra vi har det. det ar inte dar prob, ligger som sagt. saken ar att jag inte varit san har innan. o jag vill inte vara san har i framtiden...
Hej FRA! Jag har ingenting att göra med al-Jihad, al-Fatah eller PKK. Jag har aldrig gjort Hadjdj eller tillverkat en bilbomb, jag vet knappt ens vad Al Manar betyder. Men tack för visat intresse! puss
PhilAhz0phee F20> jo alltsa, vi har nastan bara gemensamma kompisar. jag bor tillsammans med hans en utav hans basta kompisar. o vi brukar ga ut tillsammans. men jag vet inte... jag borjar bli varsta tjat monstret.. o det stor mig. tro mig, jag forsoker verkligen inte bli arg, sen blir jag arg pa mig sjalv for att jag blir arg osv...
min-egen Jo det kan inte vara lätt men jag tror ändå att det gäller att sysselsätta sig. Du är väl inte osäker på att han skall bedra dig? För det kan ta död på ett förhållande om man går omkring och inte litar på sin partner. Kan du inte försöka besöka din familj eller jobba/plugga, ha en hobby och försöka tänka att han kommer senare på kvällen och är din igen, annars kan ni ju höra av er titt som tätt när ni är ute och bara kolla in läget och se om den andra har kul eller ej? Du måste låta honom få ha kul. Ni har varit ihop länge antar jag, kan ni inte försöka gå ut och göra något alldeles nytt som ni aldrig gjort? Det kan bli roligt och samtidigt få dig på bättre humör/ göra dig mindre deprimerad.
What I said, yo!
min-egen ja men du verkar ju behöva inse det ? det fattar jag att du gör liksom . men inse det på så sätt att du ändrar ditt beteende . ett steg i rätt riktning är att kanske inte ses såå mkt ? inte i så långa perioder iaf . så att du vänjer dig igen vid att han gör sitt o du ditt liksom . viktigt att ha sitt eget liv också så att du inte lever hans liv .
mjao!
jag onskar jag kunde traffa min familj oftare, men jag bor i spanien o dom i sverige. Han ar den personen har som jag har nara. sjalvklart har jag kompisar oxo, men alla dom har jag lart kanna nar jag jobbade som bartender sa alla jobbar natt, forutom jag da som har bytt till ett dagjobb. visst alla jobbar inte samtidigt sa jag skulle anda kunna traffa dom lite nar som men det ar mer komlicerat.
Kanske kan ut och lära känna nya människor då?
What I said, yo!
p> jo..kanske kanske....fan...hatar det har...jag sa till honom att i kanske inte skulle traffas sa mycket...sa att jag kan vanja mig vid att vara lite sjalv... vi far se hur mycket jag pallar med det.
min-egen Men samtidigt när ni är inte med varandra så hinner man längta och sakna. Så även det kan krydda till förhållandet :)
What I said, yo!
jo, det var ju det jag tankte pa...men det ar fortfarande det, att ringer han o han ar ute med sina kompisar o dricker eller what ever sa blir jag sa arg...o ne, jag tror inte att han skulle kunna vara otrogen...Jag har aldrig litat pa nagon sa mycket som han...som sagt: han ar en mycket bra kille, sa darfor fortjanar han natt battre en kinkig flickvan sa fort han stiger innanfor dorren...
Ta reda på varför du blir arg. Samtidigt kan du slippa vara den hära kinkiga flickvännen och vara det han förtjänar. Han verkar ju vilja ha dig bara.
What I said, yo!
Redaktionen
2006-05-11 17:27
..eller så snackar du med han och gör upp nått, kompromissar. Säger som det är.
namaste
tänk hur ddet skulle vara om han tänkte likadant om dig? "min-egen"
massivt motstånd mot behandlingshem.
PhilAhz0phee ( jobbigt namn att skriva =D) Jag forsoker tanka ut vettiga forklaringar varfor jag blir sa avundsjuk. Jag menar, det har ju inte varit sa innan. Innan fick jag tvinga honom ut sjalv. det vettigaste jag kan komma pa som forklaing ar att jag saknar mina foraldrar, syskon, o vanner... men anda... blev arg pa honom i morse med. inte pa att han var ute men jo, lite utav det var inblandat, sa det blev otrevligare an vad det hade behovt.. o efter jag hade varit sa otrevlig, sprang jag till jobbet o en halv timme efter var han har med vaniljbullar o ville ge mig en puss!!! AAAAARRGGH, vafan. som sagt jag vet att han fortjanar mer. AderpaleOne jag har pratat med honom o bett om forlatelse o forklarat.Men sen om man vantar nagra dagar sa blir jag likadan... phenoxyethanol F8 Om han hade gjort samma sak som mig skulle jag nog haft i tankarna om vi skulle vara med varandra eller inte...det ar darfor jag vill fixa mig sjalv nununu!
jag håller med PhilAhz0phee. försök att verkligen tänka ut vad det är du blir arg på egentligen. att han går med kompisarna eller vad det är. sanningen kanske inte är så skoj, men var ärlig mot dig själv. när du tycker du kommit på vad det är du blir arg på eller vad det utlöser för känslor i dig så fundera på om det är vettigt att du känner så, om du har anledning. när det händer så tänk efter 2 ggr innan du säger nåt till honom. om han verkligen gjort nåt som gjort dig ledsen eller om det är nåt du själv hittat på i huvudet. jag tror man får börja där om man vill ändra beteendet. se till att inte agera ut det hela tiden utan att tänka efter.
louie> Alltsa han gor inget fel. Han ar den Basta killen som vandrar pa denna jordklot o vi gor allt for varandra. vi ar lyckliga bade tva o jag litar pa honom som jag aldrig litat pa nagon. problemet ar: vi umgas mycket o sen jag bytte fran nattjobb till dag jobb har jag bara umgatts med honom. (for alla mina kompisar jobbar natt, o jag pallar inte vara uppe sent varje natt, o sen jaobbar jag pa dagen sa jag kan ine se dom heller da.) Nu har han lart kanna en kille som verkar hur soft som helst. en bra o rolig manniska. Men nar dom gar ute, kanner jag mig typ avundsjuk..liksom lamnat utanfor lite, o sa ar det ju inte. Det ar bara ren ovrdrift.jag overreagerar helt enkelt. o det gar tyvarr ut over honom
men det dara tanka till 2 ggr innan o oppna munnen ar mycket bra.
min-egen "Men nar dom gar ute, kanner jag mig typ avundsjuk..liksom lamnat utanfor lite, o sa ar det ju inte. Det ar bara ren ovrdrift.jag overreagerar helt enkelt. o det gar tyvarr ut over honom" det är precis den biten, dom tankarna jag menade att du skulle försöka klura ut. jag menade inte att han gör fel. bara att du skulle försöka komma på vad som utlöser vad inom dig. se till dig själv, inte honom. och sen just det med att tänka efter innan du blir sur mot honom. försöka komma fram till att "jag har ingen anledning/rätt" och försöka låta bli. det är inte lätt, det är svårt att ändra beteenden. men finns ingen annan som kan göra det åt en. är det jättesvårt får man försöka bryta det bit för bit. umgås du bara med honom så låter det som att du skulle behöva skaffa ett större kontaktnät. hitta tillbaka till gamla vänner eller hitta nya. man blir den andre om man ugmås för mycket upplever jag. man slutar existera lite själv. det är farligt sen när t ex din pojkvän nu kommit på att det är kul att gå ut med polare ibland.
jo...du har vall ratt..snart kommer lite gamla kompisar tillbaka fran sverige, kanske gar over nar da. forhoppningsvis...
min-egen Haha, testa kopiera - klistra in? :) Jag tror också det har att göra med att han är den enda nära du har i närheten. Det är jobbigt att få bli ensam när man har sin "enda" livlina så att säga kvar och när den drar i väg. Men gee.. jag lovar att det blir bättre om du släpper dom dära tankarna, får man fråga när ni flyttar tillbaka till sverige (om ni nu ska det) då kanske det kan arta sig då du har andra människor du kan vara med? Jag måste erkänna att jag känner igen din situation, jag blir dock inte arg utan ledsen och känner mig nästan övergiven.
What I said, yo!
PhilAhz0phee F20 jojo, det ar det jag gor men jag forsokte att bara skriva det o det var lite svart...sa jag overgav det. Vi kommer nog inte flytta till sverige tillsammans...han kommer att stanna kvar har. hann vill ite tillbaka till sverige.. jag vet inte riktigt nar jag flyttar hem...om ett ar eller nagot.. vi far se vad som hander da fast vi kommer nog inte fortsatta vara tillsammans, jag pallar inte med langdistans forhallande o jag vill inte stanna kvar har hela mitt liv....den dagen den sorgen
äsch bra å vara avundsjuk lite ibland, så man vet att man lever. kan inte vara skoj om allt e rosa å perfekt, ibland måste det regna för det skall kunna växa nya fina blommor
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
min-egen Nej, man får väl se då helt enkelt. Bäst att inte oroa sig och få ångest i förväg. Men anywho, lycka till med det.
What I said, yo!