Kylskåpsmat
Hej, säg nåt jag ska ta och äta direkt ur kylskåpet. Sedan säger ni vad ni gillar mest i ert kylskåp. Vi kan ta med skafferiet med så har vi ett större utbud.
Credit crunch crunch baby
Skivsamlare
2006-05-11 00:45
Kyl: Smör Salamikorv Revbensspjäll Hemköps egna potatissallad (delikatssen) Bärs (Spendrups Premium Gold, Holsten, Arton56, Red Stripe) Lättmjölk Ketchup & Senap Helt klart revbenen med potatissalladen till ute på innergården, och en bira att skölja ner det med. Fast en salamikorv-mackan är fan aldrig fel. Svårt och säga vad du ska ta ur din kyl/skafferi, då jag inte vet vad du har i dem. Men så här på natten är fan aldrig knäckemackor fel. Bre på pastej o häv på saltgurka, om du nu har det! GRYMT gott.
Yes! In Concert — For the love of music
haha! jag tog precis en knäckemacka med brie på! vi har ju en grej gemensamt iaf
pastej och saltgurka e inte sååå gött....döh
Skivsamlare
2006-05-11 00:47
Whoa! Vem vet, det kanske finns fler gemensama ting på lager .. Är själv ett stort fan av brieost. Lägg på det på riskakor, mumma.
Skivsamlare
2006-05-11 00:47
Tror knappast du har testat det. Give it a shot, you might likey.
men, nu tog min ost slut :'( Blää, pastej...lever e lugnt...men inte pastejen...det ser ut som KATTMAT :D vi har nog lite gemensamt ja...typ...brieost! nackdelen med knäckebröd är att man får massa smulor mellan brösten, nu går jag och tar mig riskakor!
jag har äppletobak, några ostskivor, massa olika tillbehör (thaisås, sylt, senap o sånt) och jäst. jag orkade inte handla idag, men nu är jag hungrig
Skivsamlare
2006-05-11 00:52
Äh, kattmat är inte så farligt som det ser ut.. Yep, brie & knäckemackor. Listan kommer fanimej bli lång. Sexigt med smulor mellan tuttisarna. Hade lätt smulat ner mig om jag var tjej och låtit valpen licka upp dem, på så sätt kan man få sig lite njutning. Fast ska jag vara ärlig så smular jag ner min navel och låter han göra rent där.
jag har ochså äppeltobak, apelsin med :) bojjan, äh...jävla ologiska sexfixerade öststatare :D Jag hittade inga oliver :'( jag vet att vi har oliver! Jag har ingen valp...euw
Skivsamlare
2006-05-11 01:02
Haha :D Du kan få låna min, han har slutat äta mat vilket bara irriterar upp mig. Kräsna tax.
jävla hortax, jag vill inte ha en tax som slickar mig mellan brösten...euw... Förresten har taxar oproportioneliga kroppar!
Skivsamlare
2006-05-11 01:05
Kalla inte min hud för hora YO! Jag har inte lärt han det tricket, än.. Oproportioneliga kroppar? Fuck no.
hahaa, mohahaha! jooo....men okeydå...jag ska vara snäll...jag kom på att vi har kolsyrat vatten med smak av granatäpple :D
kylskåp: juice mjölk smör skafferi: pasta nudlar fattigt nu..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ojdå =/ stackare putte
Blir så när man lägger pengar på "mer" roliga saker :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har gröna oliver i mitt kylskåp, soltorkade tomater också. och en halv kladdkaka.
man ska inte hascha broder, det är inte bra för hjärnan! typ
whatone, kan du skicka allt på posten till mig? mmm, vad gott! Är tomaterna marinerade med?
haha nej nej... 10000 på knätch känns som om man tar i lite för mycket :P
floowa, jag tror det, dom flyter i nått iaf. det är inte mina, jag kan inte äta tomater eller oliver.
hahaa okeydå :D
fan nu blev jag hungrig! tack så jävla mycket =/ va ska man hitta på för nått..
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Flygande jacob kan du tillaga? :D
whatone, nej men stackars! varför inte det? Okey, men be din tjej skicka dom till mig då :D
flooowa, jag är så rolig att jag är allergisk mot klorofyll så jag har problem med allt från växtriket. sjukt värdelöst.
fan då =/ meskker käka nåt? :D
fan vilken värd diskussion bojjan o Tha_Flooowa har/hade
ask Beavis, I get nothing Butt-head
fan vad värt att kommentera den
Värt att kommentera att han kommenterade den.
värt att kommentera att jag kommenterade honom
Producent
2006-05-11 16:02
mackor, leftovers, drickyoghurt osv ..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
vad är det för leftovers? haaa?
blåbärssoppa. fast det är det få som tycks ha i kylskåp eller skafferi nu för tiden.
Delam tange barat
Producent
2006-05-11 19:20
ahmen typ ba leftovers.. olikaaaaaa!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
rachel, jag brukar ha blåbärssoppa! det är jättenyttigt ju!