I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

David Blaine

Övrigt - Blandat

   

2006-05-09 04:07

David Blaine

Mannen, myten, legenden David Blaine kom precis upp ur en vatten tank i vilken han har spenderat en hel vecka. langre an nagan nagansin varit under vatten.

som avslutning skulle han forsoka sla rekordet i att halla andan som ar 8:58. han skulle halla andan over 9 minuter. tyvar sa klarade han inte av det untan landade pa runt 7:10 tror jag.

men det ar fortfarande otrligt eftersom han hade spenderat en vecka under vatten och endast livnart sig pa sportdrycker blandade med vatten.

Alla experter och lakare sa att det skulle vara omojligt for nagan att kunna sta upp och ga efter sa lang tid under vatten, men David trotsade allt och nastan direkt efter att ha blivit utdragen ur tanked stegade han ner for tankens trappa och gick runt pa scen!

han ar fanimej min hjalte, sa javla grym. hans streetmagic trick ar helt otroliga, jag sag pa nar han bojde tva gallerstanger i ett fangelse. ETT FANGELSE!

shit :D

var det nan annan som sag? era asikter om David? Nan som har forklaringar till nara av sakerna han kan gora osv.. :D

We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered