I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp mig, Media vs Estet Musik

Övrigt - Blandat

   

2006-05-04 20:49

Hjälp mig, Media vs Estet Musik

AhhhrG! Har beslutsångest! Jag har typ halva mitt liv (senaste året) velat gå Estet musik, då musik är mitt enda intresse egntligen.

MEN, nu har jag börjat fundera, jag ahr kommit in på estet redan, men jag har på mig till 15 maj att byta.

Och då är det egentligen bara media som är ett alternativ.

Grejjen är att jag är ganska så säker på att jag kommer tappa intresset för att spela gitarr om jag måste ha läxor och om jag måste lära mig saker som jag inte har nån motivation att lära mig.

Och jag vill inte plugga en massa, så sammhälls och teknik och sånt är uteslutet.

Men av vad jag har hört är det mer plugg på musik än vad det är på media, och jag har alltid tyckt att det är kul att redigera film och såna grejjer. Sedan tror jag att man kan välja musikproduktion som tillval på media.

Jag började tveka igår typ.

Så, vad tycker ni? Musik eller Media. JAg skiter totalt i vilken linje som är bäst, och vilken man kan vidareutbilda sig på.

Jag vill inte bli nåt när jag blir stor ändå.

we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die