I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

slippa möte på AMS utan att skrivas ur a-kassan?

Övrigt - Blandat

   

2006-05-02 11:22

slippa möte på AMS utan att skrivas ur a-kassan?

så finns det några a-kasse hustlers som har några knep..

grejen är såhär.. ska börja plugga till hösten och har behövt tid att jobba med arbetsprover och tänkte gå på a-kassa två månader innan jag börjar skolan.. imorgon är det tänkt att jag skulle åka till spanien.. jag planerade in så att jag kunde ringa AMS då jag ska och inte missa mitt nästa inplanerade idiot AMS möte men nu får jag en jävla lapp hem i brevlådan där jag kallas till något jävla extra skitmöte mitt i min spanien tur.. står att jag avanmäls från a-kassan om jag får förhinder, men grejen är at jag inte har börjat få a-kassa ännu då jag sa upp mig själv och har haft 3 månaders karens innan jag kunnat söka a-kassa.. betyder det att jag kommer få 3 månaders karens till? står att men påanmäls för a-kassa igen när man kommer på ett möte sen..

hela AMS borde brinna i helvetet!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.