I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur jag ska fira valborg

Övrigt - Blandat

   

2006-04-29 00:36

Hur jag ska fira valborg

Imorgon åker jag till Sheffield med 3 polare. Vi ska se matchen Sheffield U - Crystal Palace. På lördagskvällen blir det utgång i Sheffield. Ska bli spännande att se hur Sheffields uteliv är. Dagen efter är det dags för match! Dagen kommer att börja med tidigt öldrickande besök på diverse pubar. Höjdpunkten på dagen kommer förmodligen bli när vi delar ut priset till Danny Webber som bäste spelare i Sheffield U 05/06. Detta kommer vi göra plan innan avspark på ett fullsatt Bramall Lane. Det betyder att vi ska göra detta framför ca 30 000 människor! Ganska mäktigt! :) Sen tittar vi på matchen och sedan är det puben igen. Sen är det dags för tåg tillbaka till London eller nämare bestämt flygplatsen Stansted. Vårt flyg kommer att lämna marken vid 06.30 något. Så vi kommer ha ca 5-6h att döda på en av världens tråkigaste flygplatser . Valborg kommer alltså firas med öl på stansted. Inte helt fel? :)

hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse