I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bannad från playahead utan anledning...?

Övrigt - Blandat

   
Producent

2006-04-26 23:55

Bannad från playahead utan anledning...?

Dem är juh helt mirakulösa där, brukar aldrig vara inne där, tycker det är ett måste för mig att hålla kontakten med vissa islänningar där. Men det är inte poängen.
Har hafft strul med comhem sedan jag flyttade in i min nya lägenhet, den byter ip nummer jämt och ständigt, vilket är störande.
Och förra veckan hade jag visst fått ett ip nummer som någon bannad person hade gjort olaga hot som det stod på medelandet som var istället för log in rutan.
Mailade dem och frågade hur det låg till, fick inget svar, mitt ip nummer byttes igen och trodde att allt skulle vara lugnt och att dem hade fixxat det.
Men nu idag skulle jag logga in, log in rutan kom fram.
Då fick jag ett meddelande från "pandren" som det stod "Det finns inga ord för att beskriva hur osmart det där var. Du är avstängd i ett år. G R A T T I S!"
Fattar nada egentligen, har inte gjort ett piss :S
Är det så att dem tror att jag gjort något som jag inte gjort, dem måste vara korkade egentligen.
Aja, har vart medlem där ända sedan Hångelguiden tiden.
Det vart riktigt trevligt att vara medlem där ända tills det ballade ur ....

Då måste jag ändå säga att av alla communitien jag varit långt medlem på så är jag stolt och glad att vara medlem på whoa som håller stil och klass än idag till skillnad från andra som bara skiter i sina trogna medlemmar, aja... vad skall man göra åt saken ? Jo, inte mycket, jag bryr mig faktiskt inte så mycket om att jag blivit bannad därifrån, utan mest förundransam hur det hela gick till bara.


BESPARA MIG GÄRNA OSERIÖSA KOMMENTARER SOM "PLAYAHEAD SUGER"
Med mera.

Bara för att det är blandat betyder det inte att man hela tiden postar skräptrådar med aftonbladet artiklar som är fyllda med "hahahahaha" svar i hela tråden....

Har du inget vettigt att säga så skriv inte.

Since 1984
@realgizlee // twitter