I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Brev från CSN

Övrigt - Blandat

   

2006-04-26 15:47

Brev från CSN

Jag såg nyss att jag fått brev från CSN, och som jag förstår av brevet så vill dom ha 2850:- av mig.
Anledning till det beror på att enligt CSN har jag gått halvtid i skolan från i mitten av Februari, utan att jag själv visste om det.

Det är så att jag går IV, och jag har inte precis haft så mycket närvaro, inte under hela året faktiskt, så skolan kom med ett förslag om att jag skulle gå halvtid istället, och det lät soft, så jag gick med på det. Jag fick då ett papper som jag skulle skriva på och lämna in, men jag lämnade aldrig in pappret. Och det förslaget fick jag i typ mitten av Mars kanske. Kan verkligen CSN kräva nästan 3000:- av mig då när jag inte ens visste att jag gick på halvtid?

Jag har förövrigt fått helva studiebidraget hela tiden. Men det är väl för fan inte mitt problem att dom klantar sig och skickar ut förmkt pengar? Det ska jag väl fan inte behöva betala nu?

Kan iofs ha tolkat brevet fel, men det tror jag inte!

Har dom verkligen rätt till att göra såhär mot mig? Vilka jävla idioter isf...peeyz!