I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jobbig jobbsituation

Övrigt - Blandat

   

2006-04-25 15:04

Jobbig jobbsituation

Hej Bullen

Grejen är att jag har fått ett vikariat på 1 år, började i dec 05. Allt har flytit på jättebra och jag trivs med jobbet och dom jag arbetar med. Nu till det "stora" problemet.

Jag har haft migrän ända sen ja gud vet när. Ibland ofta och ibland i perrioder. Har varit hos läkaren ganska nyligen pga att jag vart borta från jobbet 3 tillfällen på 2 veckor ibland mindre, och detta har vart varje månad sen ja började i dec.

Och nu har min chef vart på mig varje gång det här inträffar. Hon ska ha utredningar var tredje vecka känns d som, hon tycker jag ska sjukskriva mig osv. Och hon förvränger verkligen allt man säger till ngt negativt fast det är tänkt som positivt, hon har alltid rätt liksom.

Kan tilläggas att det är fler som har haft med henne att göra.

Vad gör man? Ens egen chef, som ska vara mån om sina anställda ber en att sjukskriva sig? Inte för åldern spelar ngn roll, men jag är för fan 24 år!!! Snyggt det skulle se ut tills nästa jobb sök. Vart sjukskriven.

Någon som har råkat ut för detta eller nåt liknande. Står fan inte ut! Gillar mitt jobb och det är nåt jag har för stunden inget jag ska arbeta med i framtiden.

Please help!

Exorcist till chef