I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Årets första grillparty

Övrigt - Blandat

2006-04-21 18:18

Årets första grillparty

Tänkte ta på mig förklädet, langa fram stekarna och bjuda över grannskapet på årets första grillfest.

Nu undrar jag om någon redan haft grillfest i år och glömde något viktigt? Det kan ju bli ganska kallt framåt natten osv... är det något jag ska tänka på?

Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.

2006-04-21 18:19
mannen va göööör du, det e svinkallt ute fortfarande
chase the clouds away

2006-04-21 18:23
grilla och chilla ute ett tag o gå hem till nån sen..? eller ta med varma filtar och sup er varma på alkohol om ni på det bestämdaste måste envisas med att vara ute i detta kalla långa landet falukorv
don´t mess with ma fro, bro!

2006-04-21 18:25
freddez
vad snackar du om? det är ju +10
Ni kanske undrar varför kvaliteten på filmen är som den är... ja, det är ju bara för att det är så.
Redaktionen

2006-04-21 18:57
Det blir grill ikväll jaaa! :D

vill bara hitta en hacky, men alla suger ju så ingen har.

suck
namaste

2006-04-21 19:14
Jag hade min debut förra helgen. Vi var ett par stycken och körde en påle genom 3 kycklingar o slängde på grillen.. Det var så underbart.. getare vårkänsla får man leta efter. Drick ett par bira till det så har du en helgjuten afton.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard