I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En bitter betraktelse från vardagen

Övrigt - Blandat

   

2006-04-21 11:51

En bitter betraktelse från vardagen

Jag har just förstått innebörden av Ett glas vin om dagen.
Middag med familjen kl 18.00 kan inte sluta med ett brak /bråk med 13,5 procentigt argentinsk Trivento Tribu Malbec (vin) i kroppen, håller jag mig lugn o fin som ett litet barn sussig på punschpralin.

Syrran berättar att på jobbet så har dom utlyst en tävling med hemlig resa.
De två tjejerna, den ena då min syster, ska tävla om vem som kan sälja flest skor den här månaden. Hur håller man räkningen på det tänker ni kanske då?
Jo dom räknar antal lådor som försvinner och antal skosnören och antal strumpor som som man lyckas sälja med dom redan köpta skorna.

Så den som har gjort sig av med mest antal, strumpor, snören och självklart skor, vinner en resa och kommer tillsammans med hela Europa sektionen att först åka till Stockholm för att sedan ta flygplanet mot en just nu okänd destination, medan den andra som inte får åka, kommer att jobba hela veckan, från tidig morgon till stängningsdags!

Varför kom inte jag på den iden!
Genialt.


Macht frei förfan!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.