Sååå då var det gjort!
iom att jag har lovat ett par st att jag skulle visa ur det blev och säga till när det blev av så lägger jag upp det här! jag har allså gått från det hära till det HÄRA för dom som kommer ställa frågan VARFÖR? jo ,jag pallade helt enkelt inte me det mer,det var jobbit som fan. jag dushade på morgonen o det var fortfarande fuktigt på kvällen. det började trampa/ gå in på hygienen! jag e en person som dushar 2-3 gånger om dan ibland 4 (jag vet d e inte bra) men nu så drog jag fan mig från o dusha för att det var så jobbigt,så jag kunde gå 2-3 dagar utan o ta en simpel dush,o det kändes jävligt Äkligt! så nu när jag fyllde 32 (15/4) så bestämde jag mig för att börja mina 32 me en ny frissa hehehe jag var snaggad(rakad) i 7 år innan jag lät det växa bara,så d e inget nytt för mig. skönt som fan e det,hahahah samma kväll som jag klippte av det så dushade jag 3 ggr på mindre än 3 timmar bara för det var så skönt! så gott folk nu har jag raporterat om det heheheh
jag e så RAK att du blir SNE!
najs!
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
heheh tack! skönt e det ivarjefall kvittar om man tycker d e nice eller inte hehehe
Ärligt, sluta duscha så mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den första var skit nice, men den andra funkar ju också! Skönt på sommarn kan jag tänka mej! : ) Huvudsaken är ju att du trivs! : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
allså det var inget som helst fel på mitt långa hår alls det var väl skött o tjokt som fan(där av fuktigt lääänge) jag erbjöd Barncanserfonden det så dom kunde göra peruker av det till barnen som behöver det osv men dom hörde fan inte av sig på 6 månader så tillslut sket jag i vilket o klippte det själv här hemma.pallade inte heller gå till en frisör som hadde erbjudit mig 3500 för det för då skulle jag juh få vänta till på måndan o d pallade jag inte,jag ville bara ha av d så ,jag missade dom loverna :( men det som mest retar mig var BCF
väl skött o tjokt som fan framgår inte av den bilden jag la upp (hittade ingen annan just nu) men men....
sweet, kan tänka mig att det är skönt som fan nu :) du ångrar dig inte alls?
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
inte det minsta lilla! faktist! var rädd för att jag skulle göra det ett tag men NÄ inte alls faktist! det v'äxer juh ut igen om jag skulle vilja ha det långt igen! mitt hår växer fortare än ogräs fan hehehe
att snagga mig var det bästa jag någonsin gjort.. sån frihet.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
Producent
2006-04-20 14:12
tyckte faktiskt det va schystare med flätorna.....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
fan då e det jue nice :)
Som man bäddar får man ligga ;) Glöm aldrig det!
anal_ P2 mmm håller me dig! känns som om d e det BÄSTA jag gjort detta året hitintills ivarjefall heheheh
Fumez ja det var nice me flätorna,men å andra sidan så hadde jag inte flätor hela tiden o alltid o när jag skulle göra dom så tog det allt mellan 4 till 6 timmar o bli färdig o d va inte speciellt skönt heller när dom skulle göras sååå....... fan sak leta upp en bild på fåret utan flätor hehehe detta e mycket skönare hehehe men nu så har jag spår av flätorna hahaha det tar väll ett tag innan rötterna rättar till sig hahaha
jag tycker att du ska raka dig jämt om du fattar
mstery F21 mmm fattar vad du menar ,men var juh tvungen o testa lite hehehe det ska bli jämt ...........så småningom hehehe Tub F18 Ja du fattar inte så jävla besviken jag blev på dom! d går bra o tigga om pengar osv men när man vill skänka dom tex HÅR som kostar dom jävligt mycket pengar ,för att dom ska göra peruker av det så nonshalerar dom d hela typ(jag kände det som så) dom såg inte ens håret hur det såg ut,ifall det var slitet eller väl skött utan bara sket i det. mmmm pengar e inte allt men det hjälper jävligt mycket hehehe pallade inte vänta nån dag till uatn ville bara ha bort det
mmmm.... sant det dära men samtidigt så har jag haft ett fett tåla mod i väntan på att BCF skulle höra av sig,d e juh ett tag sen jag hadde bestämt mig för att klippa av det o då tog jag kontakt me dom,väntade i mer änn 6 mån så nu pallade jag helt enkelt inte vänta mer. + att jag ville fylla 32 me kort hår hehehe fråga mig ite varför jag bara vill d hahaha
shit tico, du ser ut som en annan...mer sk8aktig person, dags o börja hänga på bryggeriet kanske :-) själv har man blitt brunhårig efter att ha vait blond för de mesta i typ 10 år, och jag ska iiinte bleka de blont ngt mer. viva la naturlig hårfärg
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra jobbat !
nice. Fet tatuering också :)
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Hehe nice Tico! Fan jag gjorde själv samma sak för 1-2 veckor sen. Trimmern, 10mm, tog av all skiten. Känns rätt gött :)
jag älskar dig!
Från gangster till personal på fryshuset på 1 timme :)
AIK
gangster??
asnajs var det med flätorna. men du passade bra i snaggat också, så verjkar du trivas jävligt bra i det och det är ju ett plus :) rakat is the shiiit, rakade mig ganska nyligen själv också, fast hade inte ens i närheten av lika långt hås som du
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
eastend har iallfall god musiksmak.
jo, såklart. Min nya bakgrundsbild nu :) Synd att du blir bannadd om ett tag.
eastend och vem har frågat dig om vad du tycker osv?? hahahah har du inte kulor o gåut på gatan o mucka gräl? e det därför du gör det här inne?? vissa roar sig lätt....... kung?? hahahaha visst ok sorry......
Såg sött ut. Dock förstår jag inte varför man har en död mördare tattuerad på armen. Måste gå nu, har en tid på tattoworld, ska gadda in en bild på Idi Amin och en på Rudolf Hess.
They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey<br> ___________________<br>
Rohdin P21 död mördare?? hahahah visst .... alla har vi olika syn på grejer o ting,visst tatuera du vad du vill på dig,bara du kan stå för vad du tatuerar på dig så e det lungt! ;) eastend ......................................!
rohdin Che guevara <3
Har inte läst allt men jag tror nog att de skulle bli sjukt nice om du rakade av det mer.. typ så att de bara är stubb eller så.. min polare har så o de är sjukt snyggt.. iaf om man är mörkhårig.. ha de bra.
Hey fuckface, you got a face like a fuck!
The_Real_Tico P32 Snarare fakta att han inrättade de första de första exekutionspatrullerna, att han beordrade otaliga avrättningar av anti-revolutionära i La Cabaña-fängelset. Skillnaden mellan Guevara och Pol-Pot är att Guevara aldrig studerade i frankrike....
They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey<br> ___________________<br>
Blev asfresh när du klippte av håret, tycker långt hår är för tjejer :P f ö så ser jag dig, eller någon som är sjuukt lik dig, överallt :S
The_Real_Tico P32 hehe fan, det blev najs.. snyggt med flätorna innan med. hehe fan jag har gått i en vecka å funderat på å raka av mitt afro/dreads å denna tråden gör det inte enklare å besluta. Vet hur skönt det e å duscha när man har rakat sig, men har fan sparat i två år nu.. å på sommaren e snaggat så djävla skönt asså. men afro e fett skönt å sova på.. hahha
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
TeKoNe, dilemma dilemma...
Like hell yeah! Flock the seagulls on this mothafukka!
the_real_tico Nice tattoo, nice hair, before and after. Fast snagga jämnt istället för att ha en liten fluffs där framme. Jag kanske också snaggar mig en vacker dag när jag flyttat till Malmö :D
But for what it's worth yo, I got no regrets
Feeett!
Tico : Haha, först och främst grattis i efterskott. För det andra... vad faan, Tico jag och frugan är så vana att se dig med långt hår. Nu blir det lite skumt hehe
At the gates of Eternity...
eastend ok alla har olika smak,men tack ändå heheh Dyde F18 coh monthana det kommer säkerligen o bli så att det osså åker bort,grejen e den att när jag e helt rakad så ser jag ut som en psyko/galning, vet folk som inte snackade me mig eller närmade sig mig innan när jag var helt rakad för jag såg så galen ut,men d e juh några år sen hahaha conspicuous F18 om personen liknar mig nu när jag har klippt av det långa håret så e det min lille bror du ser överallt,min egen son trudde det var min bror som kom o mötte han den dagen då jag klippte mig hahaha damn min egen son kunde inte se skillnad på mig o minbror på ett rätt så kort avstånd BC99 P22 tack ska du ha broo!!! d e bara o vänja sig ,d e juh fortfarande jag hahahah
Rohdin P21 glömde juh dig! visst o hitler var jävligt bra o snäll!!
Tico : Så sant så sant. Din son vart ju sur på mig för att jag klippte väck afrot haha Så jag vet hur det känns :)
bc! hahahah ja han sa det hahaha tekone!! damn mannen du klipper inte av ett afro?? fan e det något jag skulle vilja ha så e det fan ett fett afro! men d säger jag nog bara för att jag har SPIK rakt hår hehehe kan fan inte göra ett skit me mitt fattiga hår hahaha en till anledning varför det klipptes av hehe
Tico : Men hey mannen, nu slipper du bli förväxlad med Lilleman :D
hahahahahaha snat det dära ,fan hans morsa kom tillome fram till mig o sa att jag liknade hennes son en gång,mitt vsar blev - E det inte så att d e han som liknar mig isåfall??hahahahah slipper fjurtisar som frågar om autograf på lilleman uppe i stan hahahah
länkarna funkar ju inte =(
hmmmm.... konstigt,funkade innan
Tico : Hehe du berättade det, den gången du kom hem från Argentina och din mamma sa att hon hade sett dig i tidningen, fast det egentligen var Lilleman :D Kristella : De funkar snart, bara fel på servern :)
ja fan tillome hon såg fel på en artikel,då lilleman hadde inviht bryggeriet hon trudde fan d va jag hahaha Tico Tico du e i tidningen! jag bara VA?? varför e jag i tidningen hahaha d e fan inte jag ,kan du inte se skillnaden på din son o lilleman?? d va fan en förnedring när morsan inte kan se skillnad hahaha
Hahaha
damn you Tico!! jag sa ju att du inte ska klippa dig :p grattis på dig. Gick med Mike utanför lokalen. vi glodde som fan mot den för att kanske se dig i förnstret, men nopes. så var inte fallet :p
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.