I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Era bästa reseminnen

Övrigt - Blandat

   
Manager

2006-04-17 01:27

Era bästa reseminnen

Berätta till oss andra om era bästa reseminnen, någonting som ni inte kommer glömma bort. Här kommer tre av mina härliga reseminnen:

Sri Lanka/Maldiverna
2000
Möta den Indiska befolkningen och deras kultur, äta god mat och uppleva deras goda thé på plats och även se deras härliga filmer.
Någonting jag inte kommer glömma. Sedan de underbara stränderna på Maldiverna & den trevliga personalen som envist ville lära sig Svenska.


Brasilien

2005/2006
Att uppleva den riktigt fina kampsporten Capoeria I Brasilien var underbart. Man kan inte besrkiva hur duktiga dessa män och kvinnor var. Stränderna & vågorna är ingenting man glömmer bort enkelt. På nyårsafton medans ett riktigt bra liveband uppträde så kom det monsunregn i ett par minuter när det var ett par minuter kvar till det nya året. Riktigt trevlig resa.

Island
2004
Uppleva Björk's hemland, kan inte vara bättre. Att gå i en massa affärer som bara sålde Björk saker & uppleva de varma källorna sånt glömmer man bara inte.

Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw