I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Megastore.se

Övrigt - Blandat

2006-04-14 16:01

Megastore.se

Asens as. Fyfan vad kass sida det är. Jag beställde 3 skivor för en månad sen och efter 2 veckor kommer första mailet om att en av skivorna inte finns så att den kan jag tyvärr inte få. Struntar i det och väntar på dom andra. 2 veckor efter det(idag) kommer ett till mail om att en av dom andra skivorna inte finns och då vill jag avboka för jag vill ha alla på en gång inte hålla på och särbeställa en skiva i taget från olika företag och få betala 5 lakan i frakt på det. Så ska man avbeställa och då står det att jag ska ringa till deras kundtjänst och ange mitt ordernummer. Jag ringer och självklart så är det stängt över helgen. Vad fan? Varför har dom ens produkterna att välja på i deras sortiment om dom sen inte kan fixa fram dom? Nu kommer dom vill skicka en av skivorna till slut även fast jag inte vill det. Jävla svin. Tack för mig

Its darkest before dawn