I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

var kommer alla sjuka killar ifrån?

Övrigt - Blandat

   

2006-04-13 23:58

var kommer alla sjuka killar ifrån?

..och har jag totalt missat tjejers grova övertramp?

bakgrundsinfo:

en "f.d" hittade på att han hade en hjärntumör efter att jag gjort slut. vilket f.ö skedde lugnt,sansat och hänsysnfullt.(så gott det går...)

till saken:

det var knappast "du. jag har en hjärntumör" -va?allvarligt? "haha. näe, jag skämtade bara." .. utan det pågick i mer än en månad och dessutom var han "tvungen"att dra samma lögn för 2 gemensamma kompisar till oss eftersom jag var hemma hos dom när han ringde och berättade första gången "att han skulle dö". ...han fejkade operationsdag och allting. helt sjukt. honom vill man ju knappast ta i ens med tång efter det.. vissa människor är fan vidriga.

dessutom är/var alla andra människor i hans omgivning helt clueless om vad som egentligen hände. lite irriterande. han hade 2månader efter inte ens sagt till dom att vi inte var ihop längre, utan sa bara att allt var bra, fick jag veta när jag stötte på en av hans kompisar på nattbussen.

det här var i augusti/september 2005.
sen efter det har han stalkat mig. tills igår faktiskt.(pepparpeppar)

jag tror jag har ngn psycho-magnet inopererad. det var liksom 2 på raken. men å andra sidan. hur mycket otur kan man ha?



Hur kommer det sig att jag i princip ALDRIG hört om ngn tjej som gjort sånt här? ni får gärna dela med er av era psycho-historier. =)


ja.. bring it on. vilka har ni träffat på i era liv som verkar satt en ära i att stjäla glocalnets slogan?